To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα brands πρέπει να «συντονιστούν» στην audio in game διαφήμιση

Τα brands πρέπει να «συντονιστούν» στην audio in game διαφήμιση

Καθώς πλησιάζει το τέταρτο τρίμηνο, τα brands και οι εταιρείες αρχίζουν να προετοιμάζονται με καμπάνιες, προϋπολογισμούς και στρατηγικές για το τέλος του έτους. Σε μια τόσο ανταγωνιστική περίοδο του χρόνου, οι διαφημιζόμενοι πρέπει να χρησιμοποιούν στρατηγικά τους προϋπολογισμούς του marketing για να παράγουν διαφημιστικές καμπάνιες οι οποίες προσεγγίζουν το κοινό-στόχο και παρέχουν εντυπωσιακά μηνύματα για την επερχόμενη εορταστική περίοδο. Ο χρόνος που χρειάζεται για να επικοινωνήσετε με διαφημιστικές εταιρείες, να παρέχετε στοιχεία, να παράγετε περιεχόμενο και να λάβετε εγκρίσεις για τις περισσότερες παραδοσιακές μορφές διαφήμισης μπορεί να είναι ήδη λίγος. Η πίεση για την προώθηση καμπανιών και προωθητικών ενεργειών υπό αυστηρές προθεσμίες κατά τη διάρκεια των εορτών μπορεί να φέρει άγχος σε brands και εταιρείες που πρέπει να «τρέξουν» τις καμπάνιες τους εγκαίρως. Για να χρησιμοποιηθούν στρατηγικά οι διαφημιστικές δαπάνες, τα brands και οι εταιρείες πρέπει να βρουν αποτελεσματικά και οικονομικά μέσα διαφήμισης έτσι ώστε να «προσφέρουν» τις καμπάνιες τους αποτελεσματικά και γρήγορα. Οι in-game audio διαφημίσεις είναι μια καινοτόμος και οικονομικά αποδοτική «λύση».

Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις μπορούν να προσεγγίσουν ένα τεράστιο κοινό με πάνω από 3 δισεκατομμύρια gamers κινητών παγκοσμίως. Με μια τόσο κερδοφόρα αγορά για αξιοποίηση,  οι διαφημιστές θα πρέπει να συνυπολογίσουν τις audio διαφημίσεις στους προϋπολογισμούς τους για το τέταρτο τρίμηνο έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν την προσέγγιση χρηστών στις καμπάνιες τους. Η ευκαιρία να συνδεθείτε με τους χρήστες με στοχευμένα ηχητικά μηνύματα σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας γίνεται ακόμη πιο ισχυρή σε ένα τόσο δυναμικό τρίμηνο από πλευράς αγοραστικής δραστηριότητας.

Οι audio διαφημίσεις είναι σύντομες

Οι περισσότερες μορφές διαφήμισης απαιτούν ένα πρότυπο δημιουργικών συνοπτικών πληροφοριών, διεργασιών και πολλαπλών αναθεωρήσεων πριν εγκριθούν επίσημα και βγουν ζωντανά. Οι διαφημιζόμενοι βασίζονται σε διαφημιστικές εταιρείες, γραφίστες και κειμενογράφους για να δημιουργήσουν τα δημιουργικά για τις καμπάνιες τους. Η επικοινωνία με όλες αυτές τις διαφορετικές ομάδες είναι ήδη μια «χρονοβόρα» πρόκληση που επηρεάζει σημαντικά τον μέσο χρόνο διεκπεραίωσης. Οι απλές αλλά εύπλαστες απαιτήσεις για το λανσάρισμα μιας audio διαφήμισης σημαίνουν πολύ λιγότερη γραφειοκρατία για να φτάσει κανείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πολλές διαφημίσεις βασίζονται σε βίντεο ή γραφικά που φυσικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να δημιουργηθούν και να εγκριθούν. Οι audio διαφημίσεις είναι ένας πολύ πιο αποδοτικός τρόπος από πλευράς πόρων που είναι πιο άμεσος και μπορεί να προωθήσει τα δημιουργικά πιο γρήγορα. Επιπλέον, το 75% των gamers προτιμούν τις ηχητικές διαφημίσεις από το βίντεο, επειδή τις βρίσκουν πιο ευχάριστες και, ως εκ τούτου, έχουν μεγαλύτερη αποδοχή.

Γρήγορες διαδικασίες έγκρισης

Ένα τεράστιο πλεονέκτημα από τη χρήση audio in game διαφημίσεων σε σύγκριση με άλλες μορφές διαφήμισης είναι ο τρόπος με τον οποίο οι audio διαφημίσεις έχουν μια γρήγορη διαδικασία έγκρισης. Οι ηχητικές διαφημίσεις είναι συνήθως άμεσες και απλές, οι διαφημιζόμενοι γνωρίζουν τι θέλουν να επικοινωνήσουν στο κοινό και επομένως για μια εταιρεία όπως η Audiomob, η οποία ειδικεύεται στις audio in game διαφημίσεις, η ολοκλήρωση των δημιουργικών μετά τη λήψη συνοπτικών πληροφοριών είναι μια γρήγορη διαδικασία.

Στη συνέχεια, η Audiomob συνδέει τα brands με προγραμματιστές παιχνιδιών που θέλουν να δημιουργήσουν έσοδα και να διευκολύνουν τη διαδικασία έγκρισης και τον χρόνο που χρειάζεται για να προωθηθούν οι καμπάνιες. Οι προγραμματιστές είναι τόσο πρόθυμοι όσο ποτέ άλλοτε να δημιουργήσουν έσοδα από τα παιχνίδια τους και να συνεργαστούν με διαφημιστικές εταιρείες για να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις στα παιχνίδια τους. Οι προγραμματιστές μπορούν επίσης να δημιουργούν έσοδα και να συνεργάζονται με ένα brand, ενώ τα brands και οι εταιρείες προωθούν τις καμπάνιες τους σε τέλειο συγχρονισμό, χωρίς την πίεση της αναμονής για διαφορετικά επίπεδα εγκρίσεων και υπογραφών.

Οικονομικά αποδοτικές

Η εργασία με μη ευέλικτους προϋπολογισμούς και χρονοδιαγράμματα είναι μια πρόκληση που αντιμετωπίζουν πολλοί διαφημιζόμενοι κατά το 4ο τρίμηνο και την περίοδο των διαοπών. Όχι μόνο οι διαφημιστικοί χώροι κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι σημαντικά ανταγωνιστικοί, αλλά και εξαιρετικά ακριβοί. Οι audio διαφημίσεις είναι οικονομικά αποδοτικές και μπορούν να μεγιστοποιήσουν τη σταδιακή προσέγγιση χρηστών που συμβάλλει στην αποτελεσματική επίτευξη των στόχων της καμπάνιας. Οι audio in game διαφημίσεις πρέπει απλώς να δημιουργούνται και να τοποθετούνται σε παιχνίδια, κάτι που κοστίζει λιγότερο από ό,τι ξοδεύεται σε μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες.

Η Audiomob θεωρεί πραγματικά ότι η δημιουργία κατά παραγγελία, σχετικών audio σποτς  ταιριάζουν στην  φύση των gamers για κινητά. «Συνεργαζόμαστε με πολλούς δημιουργικούς συνεργάτες για να δημιουργήσουμε βραβευμένες audio διαφημίσεις που ταιριάζουν στον χώρο του gaming», ανέφερε σχετικά η εταιρεία.

Η αποτελεσματικότητα της μεθόδου της audio in game διαφήμισης οφείλεται στη φύση των παιχνιδιών για κινητά, η οποία δημιουργεί ένα ελκυστικό περιβάλλον για δισεκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως. Ενώ οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ξοδέψουν αρκετά χρήματα σε τηλεοπτικές διαφημίσεις, το κοινό μπορεί να αποσπάται από άλλα ερεθίσματα. Ωστόσο, οι παίκτες που ασχολούνται και είναι συντονισμένοι στις κινητές συσκευές τους μπορούν να λαμβάνουν και να κατανοούν τα μηνύματα που ακούνε από τις audio in game διαφημίσεις. Η δύναμη του ήχου, σε συνδυασμό με τη μη παρεμβατική φύση του, δημιουργεί ένα τεράστιο αντίκτυπο, σε σύγκριση με άλλες παθητικές μορφές διαφήμισης που έχουν λιγότερο αντίκτυπο στο κοινό.

Οι audio διαφημίσεις αποδεικνύονται ένα καινοτόμο και ισχυρό μέσο που φέρνει επανάσταση στο μέλλον της διαφήμισης. Η χρήση ηχητικών διαφημίσεων παρέχει έναν γρήγορο χρόνο διεκπεραίωσης που είναι επωφελής για τα brands και τις εταιρείες κατά το 4ο τρίμηνο και την περίοδο των εορτών που θέλουν να δημιουργήσουν ζωντανές και ενεργές  καμπάνιες εντός αυστηρών προθεσμιών. Οι audio in game διαφημίσεις είναι αποτελεσματικές και συμβάλλουν στη δημιουργία μιας σταδιακής προσέγγισης χρηστών που συνδέει τα brands με μεγάλα και διαφορετικά είδη gaming κοινού.