Taco Bell: Προαγωγές για στελέχη του μάρκετινγκ

Καθώς η Taco Bell σκοπεύει να
τριπλασιάσει τον αριθμό των καταστημάτων της παγκοσμίως μέσα σε
πέντε χρόνια, οι νέες προαγωγές στελεχών ενδέχεται να βοηθήσουν στην
αναπαραγωγή της επιτυχίας της στις
ΗΠΑ σε άλλες αγορές.
Η Taco Bell προήγαγε τον Taylor Montgomery στη θέση του Παγκόσμιου Chief Brand Officer, τον Luis Restrepo στη θέση του Chief Marketing Officer για τις ΗΠΑ και τον Dane Mathews στη θέση του Global Chief Digital and Technology Officer, στο πλαίσιο μιας σειράς αλλαγών στην ηγεσία που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα 22/9. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι οι αρμοδιότητες δύο στελεχών, της Global CMO Amy Ellis Durini και της Chief Legal Officer Julie Davis, θα επεκταθούν, με την Durini να αναλαμβάνει στρατηγική και την Davis ανάπτυξη διεθνών αγορών.
Οι προαγωγές αυτές στοχεύουν στην ενίσχυση της στρατηγικής μάρκας, της τεχνολογίας και της ανάπτυξης της Taco Bell, και ακολουθούν μια σειρά από άλλες αλλαγές στην ηγεσία της Yum Brands.
Νωρίτερα αυτόν το μήνα, οι αρμοδιότητες του CEO της Taco Bell, Sean Tresvant, επεκτάθηκαν για να συμπεριλάβουν και τη θέση του Chief Consumer Officer.
Ο Montgomery εργάζεται στην Taco Bell για σχεδόν μία δεκαετία. Ως Chief Brand Officer, θα επιβλέπει τη στρατηγική μάρκας της ταχέως αναπτυσσόμενης αλυσίδας παγκοσμίως. Ο Restrepo αντικαθιστά τον Montgomery στη θέση του CMO για τις ΗΠΑ. Τα τελευταία δύο χρόνια, ο Restrepo έχει επιβλέψει το pipeline προϊόντων και τις προσπάθειες μάρκετινγκ της Taco Bell, ηγούμενος μιας ταλαντούχας ομάδας που παρουσίασε καινοτομίες όπως τα Cheesy Street Chalupas. Ο Mathews, ο οποίος εντάχθηκε στην αλυσίδα το 2022, θα φέρει την εμπειρία του στους ψηφιακούς τομείς και τα συστήματα πίστης στη στρατηγική της μάρκας παγκοσμίως. Στους προηγούμενους ρόλους του στη Yum, βοήθησε την Taco Bell να αυξήσει τις ψηφιακές πωλήσεις της σε πάνω από 6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Durini θα συνεχίσει ως διεθνής CMO, αλλά ο νέος της στρατηγικός ρόλος θα εστιάσει στην ενίσχυση της δυναμικής της μάρκας στις παγκόσμιες αγορές. Η Davis, η οποία είναι Chief Legal Officer της Taco Bell από το 2018 και Chief Executive του Ιδρύματος Taco Bell από το 2020, θα επιβλέπει την ανάπτυξη της διεθνούς βάσης καταστημάτων της Taco Bell, η οποία αναμένεται να αυξηθεί θεαματικά.
Η Taco Bell προήγαγε τον Taylor Montgomery στη θέση του Παγκόσμιου Chief Brand Officer, τον Luis Restrepo στη θέση του Chief Marketing Officer για τις ΗΠΑ και τον Dane Mathews στη θέση του Global Chief Digital and Technology Officer, στο πλαίσιο μιας σειράς αλλαγών στην ηγεσία που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα 22/9. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι οι αρμοδιότητες δύο στελεχών, της Global CMO Amy Ellis Durini και της Chief Legal Officer Julie Davis, θα επεκταθούν, με την Durini να αναλαμβάνει στρατηγική και την Davis ανάπτυξη διεθνών αγορών.
Οι προαγωγές αυτές στοχεύουν στην ενίσχυση της στρατηγικής μάρκας, της τεχνολογίας και της ανάπτυξης της Taco Bell, και ακολουθούν μια σειρά από άλλες αλλαγές στην ηγεσία της Yum Brands.
Νωρίτερα αυτόν το μήνα, οι αρμοδιότητες του CEO της Taco Bell, Sean Tresvant, επεκτάθηκαν για να συμπεριλάβουν και τη θέση του Chief Consumer Officer.
Ο Montgomery εργάζεται στην Taco Bell για σχεδόν μία δεκαετία. Ως Chief Brand Officer, θα επιβλέπει τη στρατηγική μάρκας της ταχέως αναπτυσσόμενης αλυσίδας παγκοσμίως. Ο Restrepo αντικαθιστά τον Montgomery στη θέση του CMO για τις ΗΠΑ. Τα τελευταία δύο χρόνια, ο Restrepo έχει επιβλέψει το pipeline προϊόντων και τις προσπάθειες μάρκετινγκ της Taco Bell, ηγούμενος μιας ταλαντούχας ομάδας που παρουσίασε καινοτομίες όπως τα Cheesy Street Chalupas. Ο Mathews, ο οποίος εντάχθηκε στην αλυσίδα το 2022, θα φέρει την εμπειρία του στους ψηφιακούς τομείς και τα συστήματα πίστης στη στρατηγική της μάρκας παγκοσμίως. Στους προηγούμενους ρόλους του στη Yum, βοήθησε την Taco Bell να αυξήσει τις ψηφιακές πωλήσεις της σε πάνω από 6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Durini θα συνεχίσει ως διεθνής CMO, αλλά ο νέος της στρατηγικός ρόλος θα εστιάσει στην ενίσχυση της δυναμικής της μάρκας στις παγκόσμιες αγορές. Η Davis, η οποία είναι Chief Legal Officer της Taco Bell από το 2018 και Chief Executive του Ιδρύματος Taco Bell από το 2020, θα επιβλέπει την ανάπτυξη της διεθνούς βάσης καταστημάτων της Taco Bell, η οποία αναμένεται να αυξηθεί θεαματικά.