TGI Fridays: Aνέθεσε στη McCann στις ΗΠΑ

Η TGI Fridays ανέθεσε τον διαφημιστικό λογαριασμό της στις ΗΠΑ
στη McCann, χωρίς να προηγηθεί
spec, ενώ η MullenLowe ήταν το
τελευταίο γραφείο που ασχολήθηκε με το δημιουργικό της αλυσίδας.
Η TGI Fridays βρίσκεται σε μια
περίοδο μετασχηματισμού και ανάπτυξης του brand της, σύμφωνα με
την Devika Bulchandani, πρόεδρο
της McCann New York, ενώ τα
τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις στα data και την
τεχνητή νοημοσύνη, με στόχο την
ενδυνάμωση της παρουσίας της
στο χώρο του dining.