Τhe AR Lab από Snap και WPP

To WPP Group και η -ιδιοκτήτρια εταιρεία του Snapchat- Snap ένωσαν
τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν την παγκόσμια συνεργασία με τίτλο
«The AR Lab», που θέλει να βοηθήσει τα brands να οικοδομήσουν εμπειρίες
που βασίζονται στο AR (Augmented Reality), εστιάζοντας κυρίως στο
ecommerce.
Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πως η συμφωνία θα φέρει κοντά τις δεξιότητες του WPP Group στους τομείς του δημιουργικού, των media, του εμπορίου (commerce) και της τεχνολογίας, με τη σημαντική εμπειρία της Snap στο χώρο του AR. Η WPP, που αποτελεί τον πρώτο AR partner της Snap από τον τομέα των agencies, θα συνεργάζεται με την πλατφόρμα για την ανάπτυξη προϊόντων και τεχνολογιών όπως το νέο εργαλείο «Snapchat Trends», που θα προσφέρει σε brands και agencies insights και data πολύτιμα για τη δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών.
Επίσης, η συμφωνία περιλαμβάνει την ανάπτυξη οδηγού (AR Lab Strategy Guide) με βέλτιστες πρακτικές, συστήματος βελτιστοποίησης (scorecard) για πελάτες του WPP Group, προγράμματος εκπαίδευσης για τουλάχιστον 1.000 εργαζομένους του oμίλου μέχρι το τέλος του 2021 (AR Lab Academy) και, τέλος, τριμηνιαίου διαγωνισμού παραγωγής AR για πελάτες του WPP Group, με την υποστήριξη της Snap.
Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πως η συμφωνία θα φέρει κοντά τις δεξιότητες του WPP Group στους τομείς του δημιουργικού, των media, του εμπορίου (commerce) και της τεχνολογίας, με τη σημαντική εμπειρία της Snap στο χώρο του AR. Η WPP, που αποτελεί τον πρώτο AR partner της Snap από τον τομέα των agencies, θα συνεργάζεται με την πλατφόρμα για την ανάπτυξη προϊόντων και τεχνολογιών όπως το νέο εργαλείο «Snapchat Trends», που θα προσφέρει σε brands και agencies insights και data πολύτιμα για τη δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών.
Επίσης, η συμφωνία περιλαμβάνει την ανάπτυξη οδηγού (AR Lab Strategy Guide) με βέλτιστες πρακτικές, συστήματος βελτιστοποίησης (scorecard) για πελάτες του WPP Group, προγράμματος εκπαίδευσης για τουλάχιστον 1.000 εργαζομένους του oμίλου μέχρι το τέλος του 2021 (AR Lab Academy) και, τέλος, τριμηνιαίου διαγωνισμού παραγωγής AR για πελάτες του WPP Group, με την υποστήριξη της Snap.