The Observer: Πρώτος Chief Commercial Officer ο Mike Duffy

Ο Mike Duffy διορίστηκε ο πρώτος
Chief Commercial Officer του The
Observer, έξι μήνες μετά την πώληση του εντύπου από τον όμιλο
Guardian στη Tortoise Media. Ο
Duffy εντάσσεται στο δυναμικό
του The Observer προερχόμενος
από το περιοδικό Time, όπου κατείχε τη θέση του αντιπροέδρου
και επικεφαλής EMEA, ηγούμενος
της στρατηγικής πωλήσεων για
την περιοχή. Αναλαμβάνει να ηγηθεί της
στρατηγικής διαφήμισης και συνεργασιών του The Observer,
καθώς και να ανανεώσει τις σχέσεις του
brand με διαφημιστικές εταιρείες
και συνεργάτες, λειτουργώντας
πλέον ως ανεξάρτητο brand. Το
The Observer πρόκειται να γίνει
πλήρως ανεξάρτητο από την διαφημιστική ομάδα του Guardian. Ο
Guardian συνέχισε να διαχειρίζεται
τις διαφημίσεις για λογαριασμό του
Observer μετά την πώληση στην
Tortoise Media τον Απρίλιο, αλλά
η μεταβατική συμφωνία λήγει στις
10 Οκτωβρίου.
Ο Duffy, που στο παρελθόν έχει διατελέσει διευθυντής πωλήσεων για την EMEA στο Forbes και διευθυντής παγκόσμιων πελατών στους Financial Times, δήλωσε: «Πρόκειται για μια ευκαιρία που εμφανίζεται μία φορά σε κάθε γενιά, να ξαναχτίσουμε το The Observer ως έναν ουσιαστικό συνεργάτη για brands που θέλουν να διαφημιστούν, να επικοινωνήσουν και να διηγηθούν την ιστορία τους. Η φιλοδοξία μου, μαζί με την εμπορική ομάδα, είναι να χτίσουμε μια επιχείρηση αντάξια του brand - μια επιχείρηση που τιμά την αξιοσημείωτη κληρονομιά του The Observer, ενώ διαμορφώνει ένα τολμηρό νέο μέλλον». Ο Duffy θα αναφέρεται στους συνδιευθύνοντες CEO του The Observer, Emma Sullivan και Richard Furness.
Το The Observer ανακοίνωσε επίσης την έναρξη ενός δημιουργικού στούντιο με την ονομασία Studio 1791, το οποίο θα συνεργάζεται με brands για την ανάπτυξη «δυνατών, αξιόπιστων αφηγήσεων που συνδέονται ουσιαστικά με το κοινό».
Ο Duffy, που στο παρελθόν έχει διατελέσει διευθυντής πωλήσεων για την EMEA στο Forbes και διευθυντής παγκόσμιων πελατών στους Financial Times, δήλωσε: «Πρόκειται για μια ευκαιρία που εμφανίζεται μία φορά σε κάθε γενιά, να ξαναχτίσουμε το The Observer ως έναν ουσιαστικό συνεργάτη για brands που θέλουν να διαφημιστούν, να επικοινωνήσουν και να διηγηθούν την ιστορία τους. Η φιλοδοξία μου, μαζί με την εμπορική ομάδα, είναι να χτίσουμε μια επιχείρηση αντάξια του brand - μια επιχείρηση που τιμά την αξιοσημείωτη κληρονομιά του The Observer, ενώ διαμορφώνει ένα τολμηρό νέο μέλλον». Ο Duffy θα αναφέρεται στους συνδιευθύνοντες CEO του The Observer, Emma Sullivan και Richard Furness.
Το The Observer ανακοίνωσε επίσης την έναρξη ενός δημιουργικού στούντιο με την ονομασία Studio 1791, το οποίο θα συνεργάζεται με brands για την ανάπτυξη «δυνατών, αξιόπιστων αφηγήσεων που συνδέονται ουσιαστικά με το κοινό».