Τι να περιμένουν οι marketers από το 2023

Μιλώντας για την ψηφιακή τεχνολογία και τη δημιουργία περιεχομένου, ο Alessandro Bogliari από την Influencer Marketing Factory εξηγεί στους marketers τι να περιμένουν από το 2023. Η χρονιά που πέρασε έφερε τόσο καινοτομία όσο και προκλήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η τεχνολογία κινούνται με αστραπιαία ταχύτητα, επομένως είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι εάν θέλετε η επιχείρησή σας να συνεχίσει να αναπτύσεται. Παρακάτω αναφέρονται μερικές προβλέψεις για το 2023.
Πιο ιδιωτικές ομάδες και οικείοι διαδικτυακοί χώροι
Οι άνθρωποι αναζητούν την ανθρώπινη σύνδεση. Είτε πουλάτε προϊόντα είτε υπηρεσίες, η προσφορά μιας εμπειρίας κάνει το κοινό να αισθάνεται μεγαλύτερη αξία. Για αυτούς τους λόγους, προβλέπω ότι οι εξειδικευμένες ομάδες θα γίνουν πιο δημοφιλείς από ποτέ το επόμενο έτος.
Οι καταναλωτές θα επιλέξουν συνομιλίες σε μικρότερες ομάδες που φιλοξενούνται σε πλατφόρμες όπως την Slack, την Discord, ακόμη και την Telegram, όπου νιώθουν πιο άνετα να μοιράζονται προσωπικά στοιχεία χωρίς απολύτως όλοι να γνωρίζουν τι συμβαίνει πίσω από κλειστές πόρτες.
«Έκρηξη» των δημιουργών περιεχομένου και των επαγγελματιών στο LinkedIn
Το LinkedIn είναι εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία του προσωπικού σας brand, εάν είστε δημιουργός περιεχομένου ή επαγγελματίας. Σύμφωνα με την Statista, μέχρι το τέλος του 2022, θα υπάρχουν 66,8 εκατομμύρια χρήστες του LinkedIn μόνο στις ΗΠΑ. Ήδη υπάρχουν πάνω από 875 εκατομμύρια σε περισσότερες από 200 χώρες.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε το περιεχόμενο
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο εξελιγμένη και διαδεδομένη, θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε το περιεχόμενο. Το 2023, η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει στα brands να δημιουργούν πιο εξατομικευμένο, σχετικό και ελκυστικό περιεχόμενο.
Περισσότερα brands θα γίνουν εταιρείες πολυμέσων
Είναι αλήθεια ότι όταν μια εταιρεία γράφει ή δημιουργεί το δικό της περιεχόμενο, μπορεί να επηρεάσει σε τεράστιο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται οι πελάτες της. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η Red Bull. Έχουν συνεργαστεί με πολλούς influencers από τον αθλητικό χώρο και αθλητές για διάφορες εκδηλώσεις και τώρα παράγουν τις δικές τους ταινίες, διοργανώνουν και χορηγούν εκδηλώσεις και έχουν τη δική τους σειρά διαθέσιμη στην εφαρμογή Red Bull TV. Αυτό που ξεκίνησε ως ένα brand ενεργειακών ποτών εξελίχθηκε σε κόμβο για όποιον ασχολείται με τον αθλητισμό.