To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tik Tok και Twitch πρωτοστατούν στην ανάπτυξη αθλητικού περιεχομένου στα media

Tik Tok και Twitch πρωτοστατούν στην ανάπτυξη αθλητικού περιεχομένου στα media
Οι «φίλοι» των σπορ είναι πρόθυμοι να παίξουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία περιεχομένου και οι νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που βασίζονται σε video αποδεικνύονται αρκετά δημοφιλείς στο συγκεκριμένο κοινό, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Η παγκόσμια χρήση του 
TikTok και του Twitch για αθλητικές ειδήσεις και περιεχόμενο αυξήθηκε κατά 30% και 21%, αντίστοιχα, μεταξύ  Απριλίου 2020 και Αυγούστου 2021. Η τάση ακολουθεί μια σειρά επιτυχημένων συνεργασιών, όπως του TikTok με το Euros. Το Instagram σημείωσε αύξηση της τάξεως του 6% και το WhatsApp 4% στο ίδιο διάστημα, ενώ παραδοσιακές πλατφόρμες όπως το YouTube κατέγραψε μείωση 4% και το Facebook επίσης πτώση 8% στο αθλητικό περιεχόμενο . Η Nielsen διαπιστώνει επίσης ότι το ένα τρίτο (32%) των καταναλωτών χρησιμοποιούν πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενώ παρακολουθούν αθλήματα. Αυτό αυξάνεται ακόμη υψηλότερα για το κοινό Gen Z, και φτάνει το 43%.
Αυτό συμβαίνει καθώς το αθλητικό περιεχόμενο που δεν είναι ζωντανό, αποδεικνύεται δημοφιλές. Συνολικά, το 39% των 
fans δηλώνει  ότι θα παρακολουθήσει περιεχόμενο που δεν είναι live και σχετίζεται με μια live αθλητική εκδήλωση, ποσοστό υψηλότερο από όταν το περιεχόμενο  δεν είναι ζωντανό και δεν σχετίζεται με αθλήματα (34%).
Τα 
brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν το υψηλό επίπεδο engagement των fans προς όφελός τους, ιδιαίτερα καθώς οι χορηγίες σε αθλητικές εκδηλώσεις είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα διαφημιστικά κανάλια επικοινωνίας (με 81% εμπιστοσύνη). Μια πρόσφατη ανάλυση της Nielsen διαπίστωσε ότι οι χορηγίες μπορούν να αυξήσουν κατά 10% την πρόθεση αγοράς. Η άνοδος του αθλητικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αύξησε την αξία των χορηγιών, οι οποίες μπορούν πλέον να κινούνται σε πολλές πλατφόρμες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για brand αυτοκινήτων, τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, καθώς οι καταναλωτές βρίσκουν αυτές τις κατηγορίες ως τους καταλληλότερους χορηγούς αθλημάτων.