To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Αναβαθμίζει διαφημιστικά AI εργαλεία

TikTok: Αναβαθμίζει διαφημιστικά AI εργαλεία
Εν όψει των εορταστικών αγορών, το TikTok προχωρά σε αναβαθμίσεις στις υπηρεσίες διαφημίσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων δημιουργίας καμπανιών Smart+, των δημιουργικών εργαλείων Symphony και της λειτουργίας GMV Max, η οποία αυτοματοποιεί τη διαδικασία πώλησης για τους πωλητές του TikTok Shop.

Οι αλλαγές στο Smart+ υπογραμμίζουν την προσπάθεια της πλατφόρμας να απλοποιήσει την εμπειρία αγοράς διαφημίσεων για τους διαφημιστές που επιθυμούν να ενισχύσουν τις καμπάνιες τους. Αυτό περιλαμβάνει μια νέα, ενοποιημένη ροή διαφημίσεων απόδοσης μέσω του Smart+, όπου οι μάρκες μπορούν να επιλέξουν το βαθμό αυτοματοποίησης που θέλουν από τα συστήματα ΤΝ του TikTok - πλήρη αυτοματοποίηση, μερική αυτοματοποίηση ή πλήρως χειροκίνητη, όπως εξηγεί η εταιρεία σε σχετική ανάρτηση στο blog της.

Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την αυτοματοποίηση της καμπάνιας, με επιλογές για ρύθμιση στόχευσης, προϋπολογισμού και δημιουργικού «ανά ενότητα», καθώς και για προσαρμογή της μέτρησης απόδοσης, σύμφωνα με το TikTok. Το TikTok επεκτείνει επίσης τη σουίτα εργαλείων γενετικής δημιουργίας Symphony στο Smart+, επιτρέποντας στους διαφημιστές να επιλέγουν αυθεντικό ή αυτοματοποιημένο περιεχόμενο βίντεο, με βάση ό,τι προβλέπει το TikTok ότι θα έχει καλύτερη απόδοση για κάθε καμπάνια.