TikTok: Αποχωρεί ο Head of Marketing, Nick Tran
Ο Head of Marketing του TikTok, Nick Tran, αποχώρησε από την εφαρμογή, σύμφωνα με το The
Information. Ο λόγος της αποχώρησής του δεν
έγινε αμέσως σαφής. Η Global Chief Operating
Officer του TikTok, Vanessa Pappas, θα αναλάβει
τις ευθύνες του παγκόσμιου μάρκετινγκ, σύμφωνα με το report.
Ο Tran εντάχθηκε στο TikTok το 2020 από τη Hulu, όπου ήταν VP of Brand and Culture Marketing. Στο TikTok, ο Tran ηγήθηκε των προσπαθειών της εφαρμογής για την ενίσχυση του engagement, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στους creators να λανσάρουν τα NFT’s. Ήταν επίσης υπεύθυνος για τον τηλεοπτικό και διαδικτυακό διαφημιστικό budget του TikTok. Το TikTok δεν έχει απαντήσει ακόμη στο αίτημα του Ad Age για σχολιασμό.
Ο Tran εντάχθηκε στο TikTok το 2020 από τη Hulu, όπου ήταν VP of Brand and Culture Marketing. Στο TikTok, ο Tran ηγήθηκε των προσπαθειών της εφαρμογής για την ενίσχυση του engagement, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στους creators να λανσάρουν τα NFT’s. Ήταν επίσης υπεύθυνος για τον τηλεοπτικό και διαδικτυακό διαφημιστικό budget του TikTok. Το TikTok δεν έχει απαντήσει ακόμη στο αίτημα του Ad Age για σχολιασμό.