To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Διπλασιάστηκαν τα διαφημιστικά έσοδα το 2022

TikTok: Διπλασιάστηκαν τα  διαφημιστικά έσοδα το 2022
Τα διαφημιστικά έσοδα του TikTok διπλασιάστηκαν το 2022, ενώ οι ανταγωνιστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφεραν μείωση της ζήτησης από τους διαφημιζόμενους για τη φετινή χρονιά. Η GroupM, η οποία εξετάζει τις τάσεις των media για το 2022 και προβλέπει πώς θα είναι το επόμενο έτος, εκτιμά ότι η εφαρμογή έχει διπλασιάσει τα διαφημιστικά της έσοδα τους τελευταίους 12 μήνες.
Η έκθεση επισημαίνει ότι η επιτυχία του TikTok είναι πιθανότατα ένας από τους παράγοντες που οδηγούν σε λιγότερη ζήτηση από την πλευρά των διαφημιζόμενων για προβολή σε εταιρείες όπως η Meta και η Snap, ίσως επειδή δεν υπάρχει τόσο σημαντική πτώση σε επιχειρήσεις όπου το TikTok είναι λιγότερο άμεσος ανταγωνιστής, όπως η Microsoft.
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το Twitter «παραμένει ένα ανοιχτό ερώτημα για πολλούς επαγγελματίες του marketing». Ενώ η διαφήμιση θα είναι πιθανότατα ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του Twitter στο μέλλον, στην πραγματικότητα η εφαρμογή αντιπροσωπεύει ένα πολύ μικρό κομμάτι της ψηφιακής διαφήμισης.
Σύμφωνα με την GroupM, η πλατφόρμα αντιπροσώπευε μόλις το 1,2% όλων των παγκόσμιων εσόδων από ψηφιακές διαφημίσεις, εξαιρουμένης της Κίνας, το 2021. Η GroupM αναμένει συνολική παγκόσμια αύξηση της διαφήμισης κατά 6,5% το 2022, μια σημαντική υποβάθμιση από την πρόβλεψή της τον Ιούνιο για 8,4%. Ωστόσο, αναφέρει ότι αυτή η υποβάθμιση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιδεινωμένη οικονομική κατάσταση στην Κίνα. Το 2023, προβλέπει ότι η παγκόσμια ανάπτυξη της διαφήμισης θα φτάσει στο 5,9%.