To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Λανσάρει νέο εργαλείο για διαφημίσεις

TikTok: Λανσάρει νέο  εργαλείο για διαφημίσεις
Αυτή την εβδομάδα, το TikTok λάνσαρε τη δοκιμή beta για διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, η οποία παρέχει έναν άλλο τρόπο προσέγγισης του κοινού μέσω των όρων αναζήτησης που χρησιμοποιούν. Σύμφωνα με παράδειγμα που δημοσιεύτηκε από τον ειδικό σε ψηφιακές διαφημίσεις, David Herrmann, οι νέες διαφημίσεις αναζήτησης του TikTok, με ετικέτα «Sponsored», εμφανίζονται πάνω από το «others searched for», στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, κάτι που σημαίνει ότι θα εμφανιστούν στα τέσσερα πρώτα αποτελέσματα.
Η επιλογή θα επιτρέψει στους διαφημιστές του TikTok να στοχεύουν χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένους όρους, κάτι που θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσουν οι ενδιαφερόμενοι άτομα με υψηλότερη «πρόθεση» αγοράς και θα μπορούσε και να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη συνολική προσέγγιση του marketing μέσω του TikTok.
Επιπλέον, ο Herrmann σημειώνει περαιτέρω ότι το TikTok θα παρέχει στους διαφημιστές μια λίστα με τους όρους αναζήτησης που οδήγησαν σε κλικ στις καμπάνιες τους, προσθέτοντας ένα ακόμα εργαλείο στόχευσης για τις διαφημίσεις. Με βάση αυτό, μπορεί κανείς να δημιουργήσει μια βάση δεδομένων με τις πιο δημοφιλείς σχετικές αναζητήσεις στην εφαρμογή, η οποία μπορεί στη συνέχεια να βοηθήσει στη καθοδήγηση της στόχευσης του περιεχομένου και τους τίτλους των video.