TikTok: Λανσάρει το live shopping και στις ΗΠΑ

Το TikTok λανσάρει το live shopping στις ΗΠΑ και σχεδιάζει να αναθέσει σε εξωτερικούς συνεργάτες τη λειτουργία του. Ειδικότερα, το TalkShopLive, με έδρα το Λος Άντζελες, πρόκειται να συνάψει συνεργασία με την TikTok, για να φέρει το TikTok Shop στις ΗΠΑ. Θα παρέχει την υποκείμενη τεχνολογία και υποστήριξη για live streams που φιλοξενούνται από influencers, brands και retailers που θέλουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους στην εφαρμογή. Οι εταιρείες ολοκληρώνουν ακόμη τις ρυθμίσεις και δεν έχουν υπογραφεί συμβόλαια. Το TikTok Shop, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα μέσω συνδέσμων στην οθόνη της εφαρμογής κατά τη διάρκεια του live streaming, κυκλοφόρησε στη Βρετανία πέρυσι, την πρώτη του αγορά εκτός Ασίας. Είναι διαθέσιμο στην Ταϊλάνδη, τη Μαλαισία, το Βιετνάμ, τη Σιγκαπούρη, τις Φιλιππίνες και την Ινδονησία.
Το μοντέλο έχει αποδειχθεί επικερδές για την εφαρμογή του TikTok στην Κίνα, Douyin, η οποία σημείωσε πωλήσεις πάνω από τριπλασιασμένες από έτος σε έτος τους 12 μήνες έως τον Μάιο. Φιλοξένησε περίπου 9 εκατομμύρια ζωντανές εκπομπές ηλεκτρονικού εμπορίου κάθε μήνα κατά την περίοδο αυτή, πουλώντας περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια προϊόντα.