TikTok: Λανσάρει το νέο εργαλείο «Inventory Filter»

Το TikTok επιδιώκει να παρέχει
περισσότερη διασφάλιση τοποθέτησης διαφημίσεων για τα brands
με το νέο εργαλείο «Inventory
Filter», το οποίο θα επιτρέψει
στους διαφημιζόμενους να διασφαλίσουν ότι το
περιεχόμενό τους
δεν θα εμφανίζεται
δίπλα σε δυνητικά
προσβλητικά video
στην εφαρμογή.
«Το Inventory Filter του TikTok παρέχει στους διαφημιζόμενους περισσότερο έλεγχο του περιεχομένου που εμφανίζεται δίπλα στις διαφημίσεις και είναι διαθέσιμο σε 25 χώρες και 15+ γλώσσες. Το συγκεκριμένο φίλτρο είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την ασφάλεια των brands στο TikTok», ανέφερε η εταιρεία.
Ενσωματωμένο στη διαδικασία ρύθμισης διαφημίσεων στο TikTok Ads Manager, το νέο φίλτρο χρησιμοποιεί τεχνολογία machine learning για τον εντοπισμό μεταβλητών στο περιεχόμενο που έχει ανεβάσει ο χρήστης, φιλτράροντας κάθεμεταφόρτωση. Η TikTok αναφέρει ότι μέχρι στιγμής εκατοντάδες μεγάλες εταιρείες έχουν αξιοποιήσει το νέο εργαλείο εντός της δοκιμαστικής περιόδου, «με κάθε καμπάνια να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα».
«Το Inventory Filter του TikTok παρέχει στους διαφημιζόμενους περισσότερο έλεγχο του περιεχομένου που εμφανίζεται δίπλα στις διαφημίσεις και είναι διαθέσιμο σε 25 χώρες και 15+ γλώσσες. Το συγκεκριμένο φίλτρο είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την ασφάλεια των brands στο TikTok», ανέφερε η εταιρεία.
Ενσωματωμένο στη διαδικασία ρύθμισης διαφημίσεων στο TikTok Ads Manager, το νέο φίλτρο χρησιμοποιεί τεχνολογία machine learning για τον εντοπισμό μεταβλητών στο περιεχόμενο που έχει ανεβάσει ο χρήστης, φιλτράροντας κάθεμεταφόρτωση. Η TikTok αναφέρει ότι μέχρι στιγμής εκατοντάδες μεγάλες εταιρείες έχουν αξιοποιήσει το νέο εργαλείο εντός της δοκιμαστικής περιόδου, «με κάθε καμπάνια να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα».