To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Νέα στοιχεία για το ad effectiveness

TikTok: Νέα στοιχεία  για το ad effectiveness
Το TikTok μοιράστηκε νέες πληροφορίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στην πλατφόρμα και τους βασικούς παράγοντες που οδηγούν την απόδοση της διαφήμισης στην εφαρμογή. Με βάση μια σειρά μελετών, το TikTok εστιάζει στη διαφορά μεταξύ της προσοχής, της αντήχησης και της αφοσίωσης και πώς το καθένα παίζει ρόλο στο ευρύτερo engagerment του TikTok.
Η δέσμευση και η προσοχή μερικές φορές χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, αλλά αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικές έννοιες. Η προσοχή αφορά το βαθμό στον οποίο εκείνοι που εκτίθενται στη διαφήμιση εστιάζουν σε αυτήν. Η δέσμευση επεκτείνεται, ενσωματώνοντας την επεξεργασία και την αντίδραση του εγκεφάλου στη διαφήμιση. Χρησιμοποιώντας αυτήν την διαπίστωση ως οδηγό, το TikTok διερεύνησε καθένα από αυτά τα στοιχεία μεμονωμένα, προκειμένου να κατανοήσει καλύτερα πώς οι αναρτήσεις στη δημοφιλή εφαρμογή μπορούν να τροφοδοτήσουν αυτές τις πτυχές και να οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα. Η έρευνα που έγινε από την TikTok διαπίστωσε ότι δημιουργικά στοιχεία που αισθάνονται εγγενή στην πλατφόρμα δημιουργούν μεγαλύτερο χρόνο παρακολούθησης: με πραγματικούς ανθρώπους (+9%), με μια τάση που σχετίζεται με το TikTok (+14%) και δημιουργώντας ένα story (+16%). Η απήχηση είναι η άμεση σύνδεση ανάμεσα στο περιεχόμενο, τα ενδιαφέροντα και την κουλτούρα των καταναλωτών. Σε μια πρόσφατη μελέτη σχετικά με τους παράγοντες επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ερευνητές πανεπιστημίου κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η βασική κινητήρια δύναμη της ισχυρής αλληλεπίδρασης του TikTok μεταξύ του κοινού του είναι η «αυθεντικότητα και η δημιουργική έκφραση».