Tiktok: Περιορίζει τη διαφημιστική στόχευση εφήβων

Το TikTok ανακοίνωσε ότι τροποποιεί τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύουν χρήστες στις ΗΠΑ ηλικίας μεταξύ 13 και 17
ετών. Σύμφωνα με την εταιρεία που ανήκει στην ByteDance, οι διαφημιζόμενοι «δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν εφήβους στις Ηνωμένες Πολιτείες
χρησιμοποιώντας οποιεσδήποτε εξατομικευμένες επιλογές στόχευσης».
Πλέον θα μπορούν να προσεγγίσουν εφήβους μόνο χρησιμοποιώντας «λίγες επιλογές στόχευσης, όπως η τοποθεσία, η γλώσσα και οι πληροφορίες που σχετίζονται με τη συσκευή», εξήγησε το TikTok σε μια πρόσφατη ανάρτηση. Η ενημέρωση ακολουθεί παρόμοιες αλλαγές που έγιναν από ανταγωνιστικές εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένης της Meta, η οποία εισήγαγε τους ίδιους διαφημιστικούς περιορισμούς πέρυσι σε Instagram και Facebook, αναγνωρίζοντας ότι οι έφηβοι είναι λιγότερο ενήμεροι από τους ενήλικες για το πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους για διαφήμιση, ειδικά όταν αφορά προϊόντα διαθέσιμα προς αγορά.
Ωστόσο, σε σύγκριση με το Instagram και το Facebook, το TikTok έχει μεγαλύτερο ποσοστό εφήβων χρηστών, με το 25% του κοινού του να είναι μεταξύ 10 και 19 ετών. Ως αποτέλεσμα, οι νέοι περιορισμοί ενδέχεται να επηρεάσουν περισσότερο τις συνολικές στρατηγικές στόχευσης και τα αποτελέσματα των διαφημιζόμενων.
Πλέον θα μπορούν να προσεγγίσουν εφήβους μόνο χρησιμοποιώντας «λίγες επιλογές στόχευσης, όπως η τοποθεσία, η γλώσσα και οι πληροφορίες που σχετίζονται με τη συσκευή», εξήγησε το TikTok σε μια πρόσφατη ανάρτηση. Η ενημέρωση ακολουθεί παρόμοιες αλλαγές που έγιναν από ανταγωνιστικές εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένης της Meta, η οποία εισήγαγε τους ίδιους διαφημιστικούς περιορισμούς πέρυσι σε Instagram και Facebook, αναγνωρίζοντας ότι οι έφηβοι είναι λιγότερο ενήμεροι από τους ενήλικες για το πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα τους για διαφήμιση, ειδικά όταν αφορά προϊόντα διαθέσιμα προς αγορά.
Ωστόσο, σε σύγκριση με το Instagram και το Facebook, το TikTok έχει μεγαλύτερο ποσοστό εφήβων χρηστών, με το 25% του κοινού του να είναι μεταξύ 10 και 19 ετών. Ως αποτέλεσμα, οι νέοι περιορισμοί ενδέχεται να επηρεάσουν περισσότερο τις συνολικές στρατηγικές στόχευσης και τα αποτελέσματα των διαφημιζόμενων.