To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: «Πόλεμος τιμών» με τις άλλες πλατφόρμες

TikTok: «Πόλεμος τιμών»  με τις άλλες πλατφόρμες
Το TikTok δίνει σκληρή μάχη με τις ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως το Instagram, το Twitter και το Facebook, και προσφέρει φθηνότερο διαφημιστικό χώρο, καθώς φαίνεται να προσπαθεί να αποσπάσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς ψηφιακών διαφημίσεων , σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times.
Η ταχέως αναπτσσόμενη πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, φέρεται να προσφέρει 1.000 impressions για video διαφημίσεις για σχεδόν το ήμισυ της τιμής του Instagram, όπως δείχνουν τα δεδομένα του 2022 από τη VaynerMedia.
Οι τιμές διαφήμισης στο TikTok είναι επίσης κατά ένα τρίτο φθηνότερες από το Twitter και 62% χαμηλότερες από το Snapchat, σύμφωνα με τα στοιχεία που κοινοποιήθηκαν στους FT. Εν τω μεταξύ, μόνο από τον Σεπτέμβριο έως τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, οι 1.000 κορυφαίοι διαφημιζόμενοι στις ΗΠΑ αύξησαν τις δαπάνες τους στο TikTok κατά 66% στα 467 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της Pathmatics.
Πέρυσι, ο αρθρογράφος του Marketing Week, Mark Ritson, ανέφερε ότι οι αντίπαλοι του TikTok δεν θα μπορέσουν να το νικήσουν απλώς κλωνοποιώντας αυτό που κάνει.