TikTok: Τριπλάσια τα έσοδα από διαφημίσεις το 2022

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις του
TikTok είναι πιθανό να τριπλασιαστούν μέσα στο 2022 και να φτάσουν
περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια
δολάρια, ξεπερνώντας τα διαφημιστικά έσοδα των Twitter Inc και
Snap Inc, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Insider
Intelligence.
Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική ByteDance, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. «Η βάση χρηστών του TikTok έχει εκραγεί τα τελευταία δύο χρόνια και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή είναι αξιοσημείωτος», δήλωσε η αναλύτρια Debra Aho Williamson στο Insider Intelligence.
Το Twitter και το Snapchat αναμένεται να αγγίξουν τα 5,58 δισεκατομμύρια δολάρια και 4,86 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε διαφημιστικά έσοδα για το 2022, με την αξία τους να είναι ακόμη μικρότερη από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια που προβλέπονται για το TikTok.
Σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια, περισσότερα δηλαδή από τα μισά, των φετινών εσόδων από διαφημίσεις, αναμένεται να έρθουν από τις ΗΠΑ, παρά τις ρυθμιστικές αλλαγές σχετικά με τα δεδομένα χρηστών της Αμερικής που διαβιβάζονται στην Κίνα.
Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική ByteDance, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. «Η βάση χρηστών του TikTok έχει εκραγεί τα τελευταία δύο χρόνια και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή είναι αξιοσημείωτος», δήλωσε η αναλύτρια Debra Aho Williamson στο Insider Intelligence.
Το Twitter και το Snapchat αναμένεται να αγγίξουν τα 5,58 δισεκατομμύρια δολάρια και 4,86 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε διαφημιστικά έσοδα για το 2022, με την αξία τους να είναι ακόμη μικρότερη από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια που προβλέπονται για το TikTok.
Σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια, περισσότερα δηλαδή από τα μισά, των φετινών εσόδων από διαφημίσεις, αναμένεται να έρθουν από τις ΗΠΑ, παρά τις ρυθμιστικές αλλαγές σχετικά με τα δεδομένα χρηστών της Αμερικής που διαβιβάζονται στην Κίνα.