To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Τριπλάσια τα έσοδα από διαφημίσεις το 2022

TikTok: Τριπλάσια τα έσοδα  από διαφημίσεις το 2022
Τα έσοδα από τις διαφημίσεις του TikTok είναι πιθανό να τριπλασιαστούν μέσα στο 2022 και να φτάσουν περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τα διαφημιστικά έσοδα των Twitter Inc και Snap Inc, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Insider Intelligence.
Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική ByteDance, είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. «Η βάση χρηστών του TikTok έχει εκραγεί τα τελευταία δύο χρόνια και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή είναι αξιοσημείωτος», δήλωσε η αναλύτρια Debra Aho Williamson στο Insider Intelligence.
Το Twitter και το Snapchat αναμένεται να αγγίξουν τα 5,58 δισεκατομμύρια δολάρια και 4,86 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε διαφημιστικά έσοδα για το 2022, με την αξία τους να είναι ακόμη μικρότερη από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια που προβλέπονται για το TikTok.
Σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια, περισσότερα δηλαδή από τα μισά, των φετινών εσόδων από διαφημίσεις, αναμένεται να έρθουν από τις ΗΠΑ, παρά τις ρυθμιστικές αλλαγές σχετικά με τα δεδομένα χρηστών της Αμερικής που διαβιβάζονται στην Κίνα.