To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Την 72andSunny επέλεξε η Audi

Την 72andSunny επέλεξε η Audi
Η Audi ανακοίνωσε ότι επέλεξε την 72andSunny, με σκοπό να δημιουργήσει μια παγκόσμια καμπάνια για το brand, η οποία αποσκοπεί στην «επαναφόρτιση» της μάρκας σε διεθνές επίπεδο.

Το project, το οποίο θα ξεκινήσει το 2020, θα καθοδηγηθεί από το γραφείο της 72andSunny στο Άμστερνταμ, με παράλληλη υποστήριξη από τα γραφεία της σε όλο τον κόσμο. Για την 72andSunny η Audi αποτελεί τον πρώτο της πελάτη από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Audi ελπίζει να «αναζωογονήσει» το εμπορικό σήμα, το λογότυπό της και το σλόγκαν «Vorsprung durch Technik» με τη νέα παγκόσμια εκστρατεία.

 Η Audi προχώρησε σε αναθεώρηση του creative business στο Ηνωμένο Βασίλειο, τοποθετώντας σε επαγρύπνηση την εταιρεία Bartle Bogle Hegarty. Η ιστοσελίδα Campaign θεωρεί ότι η παγκόσμια καμπάνια είναι ξεχωριστή από την αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τον Μάιο, η Audi στην Αμερική ολοκλήρωσε μια οκταετή σχέση συνεργασίας με την Akqa, προχωρώντας σε νέες συμφωνίες για το «digital business» με τέσσερα agencies.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Campaign, η Audi συνεργάζεται με τη Rauxa για το digital marketing, την Ixis στο Ηνωμένο Βασίλειο για τα data analytics, καθώς και τις Somo και Designory για τα «κομμάτια» του technical development και product enterprise/content, αντίστοιχα.

TAGS: 72andSunny, Audi