To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το agency Pierry στη Wunderman Thompson

Το agency Pierry στη Wunderman Thompson
Το digital marketing agency Pierry, το οποίο αποτελεί συνεργάτη της Salesforce, εντάσσεται στη Wunderman Thompson του WPP Group. Το agency με έδρα το Σαν Φρανσίσκο αποκτήθηκε από το WPP το 2017, ενώ τώρα θα προχωρήσει σε rebranding ως μέρος της στρατηγικής της Wunderman Thompson, συνεχίζοντας να λειτουργεί από το σημερινό του γραφείο.

«Η στρατηγική σύνδεσης της επικοινωνίας μας με το σωστό κοινό -ακόμη και εκείνο της Salesforce- είναι μεγίστης σημασίας», δήλωσε στο Adweek ο CEO της Wunderman Thompson North American, Shane Atchison. «Η ενσωμάτωση είναι σε εξέλιξη από τότε που το αγοράσαμε. Αυτό θα συνεχιστεί», πρόσθεσε ο ίδιος, σημειώνοντας ότι «η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής ενσωμάτωσης της εταιρείας υπό το master brand της Wunderman Thompson». Τον περασμένο Νοέμβριο, το Business Insider ανέφερε ότι η Wunderman Thompson απορρόφησε τα Possible, Mirum και iStrategyLabs.

 Ο Atchison επιβεβαίωσε ότι τα brands Possible και iStrategyLabs ενσωματώθηκαν στη Wunderman Thompson στη Βόρεια Αμερική, συμπληρώνοντας ότι «θα υπάρχουν εξαιρέσεις για διαμάχες πελατών και άλλα σενάρια παγκοσμίως». Για το Mirum, το οποίο έκλεισε το γραφείο του στο Λος  Άντζελες τον περασμένο μήνα, ο Atchison επεσήμανε ότι, εξαιτίας αλληλοεπικαλυπτόμενων γεωγραφικών τοποθεσιών, ήταν λογικό να μετατοπιστούν αυτές οι ομάδες στη λειτουργία των γραφείων της Wunderman Thompson.

Η ενσωμάτωση του Pierry ακολούθησε την απόκτηση από τη Wunderman Thompson του marketing technology consultancy agency XumaK την περασμένη εβδομάδα. Mια κίνηση που σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την εμπειρία της τεχνολογίας και τη συνεργασία της Wunderman Thompson με την Adobe για την παροχή υπηρεσιών στους πελάτες