To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το Facebook για πρώτη φορά στο Super Bowl

Το Facebook για πρώτη φορά στο Super Bowl

Το Facebook θα «τρέξει» την πρώτη του εμπορική διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl τον Φεβρουάριο, αγοράζοντας χρόνο 60 δευτερολέπτων.

Η διαφήμιση θα είναι μέρος της καμπάνιας «More Together» της εταιρείας, η οποία λανσαρίστηκε τον Μάιο με σκοπό να κάνει το κοινό να ασχοληθεί με τα Facebook Groups. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη καμπάνια του Facebook υπό την καθοδήγηση του Chief Marketing Officer Antonio Lucio, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας πέρυσι.

Εκπρόσωπος του Facebook σε δηλώσεις του ανέφερε ότι το διαφημιστικό σποτ θα δείχνει πώς άνθρωποι με διαφορετικό υπόβαθρο μπορούν να έρθουν κοντά όταν μοιράζονται ενδιαφέροντα και εμπειρίες μέσα από τα Facebook Groups. Στη διαφήμιση θα πρωταγωνιστούν οι Chris Rock και Sylvester Stallone.

Το Fox, τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι έχει ήδη πωλήσει όλο το διαφημιστικό χρόνο για το επικείμενο Super Bowl, νωρίτερα από ότι τα τηλεοπτικά δίκτυα είχαν ολοκληρώσει τις πωλήσεις του Super Bowl τα τελευταία χρόνια. Το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο Μαϊάμι στις 2 Φεβρουαρίου.

Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα εμπορικού χρόνου κατά τη διάρκεια του Super Bowl. Οι τιμές κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού του 2019 έφτασαν τα 5.3 εκατομμύρια δολάρια.