Tο Jameson διεθνώς στην Ogilvy

Το ιρλανδέζικο ουίσκι Jameson της Pernod Ricard επέλεξε την Ogilvy για
τον παγκόσμιο συνεργάτη της όσον αφορά το δημιουργικό. Η Ogilvy κέρδισε
το λογαριασμό μετά από διαδικασία spec, στην οποία συμμετείχαν, επίσης, η
TBWA και η Publicis New York, σύμφωνα με τον Brendan Buckley, global
marketing director για την Irish Distillers Pernod Ricard.
Τη διαδικασία «έτρεξε» η R3, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως η TBWA έχει εδώ και αρκετά χρόνια το λογαριασμό. Στόχος του Jameson είναι να ενισχύσει την παρουσία του σε χώρες όπου ήδη έχει σημαντικό αποτύπωμα όπως οι ΗΠΑ, αλλά και να κερδίσει έδαφος σε αναδυόμενες αγορές όπως η Νότιος Αφρική και αρκετές χώρες της Ασίας. Την παγκόσμια στρατηγική για το δημιουργικό θα χαράξει η Οgilvy, με το γραφείο του δικτύου στη Μεγάλη Βρετανία να αναλαμβάνει να ηγηθεί του λογαριασμού.
Τη διαδικασία «έτρεξε» η R3, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως η TBWA έχει εδώ και αρκετά χρόνια το λογαριασμό. Στόχος του Jameson είναι να ενισχύσει την παρουσία του σε χώρες όπου ήδη έχει σημαντικό αποτύπωμα όπως οι ΗΠΑ, αλλά και να κερδίσει έδαφος σε αναδυόμενες αγορές όπως η Νότιος Αφρική και αρκετές χώρες της Ασίας. Την παγκόσμια στρατηγική για το δημιουργικό θα χαράξει η Οgilvy, με το γραφείο του δικτύου στη Μεγάλη Βρετανία να αναλαμβάνει να ηγηθεί του λογαριασμού.