To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το LinkedIn παραμένει το νούμερο ένα brand απομίμησης σε απόπειρες phishing

Το LinkedIn παραμένει το νούμερο ένα brand απομίμησης σε απόπειρες phishing

Η Check Point Research δημοσίευσε την έκθεση Brand Phishing Report για το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Η έκθεση αναδεικνύει τις μάρκες που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων κατά τη διάρκεια του τριμήνου. 
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης ως το εμπορικό σήμα με τις περισσότερες μιμήσεις, μετά την είσοδο της στη λίστα για πρώτη φορά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Αν και το μερίδιό της έχει ελαφρώς μειωθεί - από 52% το πρώτο τρίμηνο σε 45% όλων των προσπαθειών ηλεκτρονικού "ψαρέματος" το δεύτερο τρίμηνο, εξακολουθεί να παρουσιάζει μια ανησυχητική τάση, η οποία και υπογραμμίζει τους συνεχιζόμενους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι χρήστες της αξιόπιστης πλατφόρμας κοινωνικών μέσων.
Τα κοινωνικά δίκτυα εξακολουθούν γενικά να είναι η κατηγορία με τις περισσότερες απομιμήσεις, ακολουθούμενη από την τεχνολογία, η οποία, αυτό το τρίμηνο, κατέλαβε τη δεύτερη θέση από τη ναυτιλία.

Η πιο εντυπωσιακή αύξηση των τεχνολογικών ονομάτων που έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης ήταν αυτή της Microsoft, η οποία αποτέλεσε το 13% του συνόλου των απόπειρων ηλεκτρονικού "ψαρέματος", ποσοστό υπερδιπλάσιο από το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ η DHL βρέθηκε στην τρίτη θέση με 12%. Ορισμένες νέες μάρκες που εισήλθαν στην πρώτη δεκάδα ήταν οι Adidas, Adobe και HSBC και παρότι έχουν όλες χαμηλά μονοψήφια ποσοστά θα παρακολουθούνται στενά από τους ερευνητές το γ' τρίμηνο για τυχόν εξελίξεις.

TAGS: LinkedIn