To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τo NBA στις πλατφόρμες του oμίλου Alibaba

Τo NBA στις πλατφόρμες του oμίλου Alibaba
Το ΝΒΑ επεκτείνει τη συνεργασία του με την Alibaba, καθώς το περιεχόμενό του θα είναι πλέον διαθέσιμο στις πλατφόρμες του κινεζικού κολοσσού. 

Οι φαν του ΝΒΑ στην Κίνα θα έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένο περιεχόμενο, καθώς και σε merchandise του αμερικανικού πρωταθλήματος μπάσκετ. Αγώνες, χαρακτηριστικά στιγμιότυπα, καθώς και κλασικά παιχνίδια μπάσκετ θα είναι στη διάθεση των καταναλωτών στις πλατφόρμες Tmall, Taobao, Youku και UC.

Παράλληλα, το NBA και η Alibaba θα παρέχουν στους εμπορικούς τους εταίρους λύσεις μάρκετινγκ, για να προωθούν τα προϊόντα τους μέσα στις πλατφόρμες του κινεζικού ομίλου.
TAGS: NBA, Alibaba