To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To ΝΒΑ επέλεξε τη Mediahub

To ΝΒΑ επέλεξε τη Mediahub
Tο NBA (The National Basketball Association NBA) αποφάσισε να αναθέσει το λογαριασμό του media στη Mediahub, που ανήκει στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας Interpublic Group of Companies (IPG).

Πρόκειται για την κατάληξη σχετικής διαδικασίας αναθεώρησης που «έτρεξε» το NBA για το λογαριασμό του media buying & planning account, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων MediaLink. Σύμφωνα με την Kantar Media, το ΝΒΑ επένδυσε πάνω από 82 εκατ. δολάρια το 2019 για διαφημιστικούς σκοπούς, καθώς και σχεδόν 26 εκατ. δολάρια στο πρώτο εξάμηνο του 2020. 

Φυσικά, το τελευταίο μέγεθος ισοδυναμεί με μείωση περίπου 30 εκατ. ευρώ σε σχέση με τη διαφημιστική δαπάνη του πιο δημοφιλούς πρωταθλήματος μπάσκετ στον πλανήτη κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2019, εξαιτίας της εμφάνισης της πανδημίας του Covid-19. 

Αξίζει να σημειωθεί πως πριν λίγες ημέρες το NBA επέλεξε το δημιουργικό γραφείο Cartwright για να προβάλλει την σεζόν 2020/21. Πρόκειται για την εταιρεία που επιμελήθηκε και την καμπάνια ‘Whole New Game’ του ΝΒΑ για την επιστροφή στα γήπεδα μετά τη διακοπή λόγω κορονοϊού και ιδρύθηκε μόλις τον Ιούνιο από το πρώην στέλεχος της 72andSunny Keith Cartwright. 

Έχει βέβαια την υποστήριξη του ομίλου της WPP και θεωρείται πολύ πιθανό πως στη συνέχεια θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιεί το παγκόσμιο δίκτυο του Grey Group.
TAGS: NBA