To YouTube λανσάρει και audio ads

Το YouTube λανσάρει ένα νέο τύπο
διαφημιστικού format, βάζοντας
στο επίκεντρο όσους χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να ακούν
κυρίως μουσική και
podcast. Είναι audio
only και μπορεί να
ακούγεται περίεργο
για ένα site που ειδικεύεται στα video,
ωστόσο σύμφωνα με το YouTube,
οι χρήστες καταναλώνουν περισσότερο περιεχόμενο που έχει να κάνει
με τη μουσική. Τα audio ads έχουν
τα ίδια measurements και χαρακτηριστικά brand safety που χρησιμοποιούνται και σε video καμπάνιες,
ενώ το voice over είναι το κύριο χαρακτηριστικό τους. Την ίδια στιγμή,
μία στατική εικόνα ή
ένα animation εμφανίζεται στην οθόνη.
Σύμφωνα μάλιστα
με το YouTube, μετά
από μήνες δοκιμών,
το διάστημα Ιουνίου 2019 και Μαρτίου 2020, το 75% των measured
audio ad campaigns στην πλατφόρμα επέφερε σημαντική ενίσχυση.