To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tourism Ireland: Σε Publicis και OMD δημιουργικό και media

Tourism Ireland: Σε Publicis και OMD δημιουργικό και media
Η Tourism Ireland διατήρησε την Publicis London στον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού και ονόμασε την OMD σαν την παγκόσμια media συνεργάτιδά της, έπειτα από οκτάμηνη διαδικασία αναθεώρησης.

Το τουριστικό σώμα της Ιρλανδίας, που είναι υπεύθυνο για το marketing της χώρας και της προβολής της σαν ταξιδιωτικό προορισμό σε παγκόσμια κοινά, είναι υποχρεωμένο να αναθεωρεί τους χειρισμούς των λογαριασμών του κάθε επτά χρόνια.

Η Publicis London, η οποία κέρδισε αρκετές διακρίσεις για τις καμπάνιες που δημιούργησε με θέματα από το Game of Thrones, επελέγη εκ νέου για την παγκόσμια δημιουργική δουλειά, ενώ αρχικά είχε προσληφθεί το 2011 αντί της J Walter Thompson London. Την ίδια στιγμή, η Tourism Ireland επέλεξε να μετακινήσει τον media λογαριασμό της από τις Carat και iProspect του Dentsu Aegis Network στην OMD του ομίλου Omnicom. Η Carat είχε αναλάβει το συγκεκριμένο καθήκον το 2011 αντί της Mindshare.

"Έχουμε αγαπήσει τη συνεργασία μας με την Tourism Ireland τα επτά προηγούμενα χρόνια και είμαστε υπερήφανοι για τη σχέση που δημιουργήσαμε" σχολίασε ο chief executive της Publicis London, Nick Farnhill. "Η Ιρλανδία είναι ένας ζωντανός και συναρπαστικός πολιτιστικός προορισμός και ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό τομέα για εκείνη, με 10,65 εκατ. επισκέπτες κάθε χρόνο" πρόσθεσε ο chief executive της OMD EMEA, Guy Marks.