Toyota: Θα «απέχει» από τον τελικό του Super Bowl 2023
H Toyota γνωστοποίησε ότι δεν αναμένεται να λάβει μέρος στο διαφημιστικό «πάρτι» που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια του τελικού του Super Bowl.
Πέρα από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μεγάλος είναι ο αριθμός ανάλογων εταιρειών που προχωρούν στην επιλογή να μην ξοδέψουν τεράστια χρηματικά ποσά για λίγο διαφημιστικό χρόνο κατά τον τελικό της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης των ΗΠΑ.
Η Kia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που έχει επιβεβαιώσει την αγορά διαφημιστικού χρόνου μέχρι στιγμής, σε αντίθεση με τις Nissan και BMW, που έδωσαν σποτ στο περσινό παιχνίδι, έχουν ήδη επιβεβαιώσει ότι έχουν αποχώρησαν. Η Polestar, μια startup EV που κυκλοφόρησε μια διαφήμιση πέρυσι, δεν αναμένεται επίσης να επιστρέψει.
Η Hyundai, ένας ιδιαίτερα ενεργός διαφημιστής του Super Bowl, θα βγει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αν και θα προβάλλει νέες διαφημίσεις στους αγώνες πρωταθλήματος AFC και NFC. Η Ford θα μείνει στο περιθώριο, όπως και η Honda, η οποία είχε επίσης την τελευταία της θέση στο Big Game το 2017.
Η General Motors, ένας τακτικός διαφημιστής Super Bowl τα τελευταία χρόνια, δεν έχει απαντήσει σε πολλαπλές ερωτήσεις σχετικά με τα σχέδιά της για το 2023.