ΤΒWA: O Ben Williams σε επιτελικό ρόλο

Ο κόσμος του creativity και των
ψηφιακών εμπειριών ενώνονται,
ωθώντας τα creative agencies να
εξελίξουν τον τρόπο που αναπτύσσουν και παράγουν έργο. Αυτή η
μεταβολή οδήγησε την TBWA/
Worldwide, το creative agency
δίκτυο της Omnicom να προσλάβει το στέλεχος της R/GA,
Ben Williams, ως τον πρώτο της
global chief creative experience
officer, ένας ρόλος που ενώνει
τους κόσμους του creativity
και του experience. Η βάση του
Williams θα είναι το Λος Άντζελες.
Ο Williams, που έρχεται στην εταιρεία μετά από σχεδόν μία δεκαετία ως global chief experience officer στην R/GA, θα δώσει τον τόνο της global creative στρατηγικής του TBWA, δουλεύοντας στενά με τους chief creative officers όλων των agencies του group. Επίσης θα ηγείται του “global creative core” της TBWA, μία ομάδα από τους κορυφαίους creative του group και θα εργάζεται στενά επάνω σε new business και μαζί με κορυφαίους παγκόσμιους πελάτες που συμπεριλαμβάνουν τις εταιρείες Adidas, Apple, McDonald’s, Nissan και PepsiCo.
«Η βιομηχανία, η δουλειά και οι πελάτες μας εξελίσσονταν μέσα στα τελευταία χρόνια, αλλά ακόμα περισσότερο μέσα στους τελευταίους 12 με 18 μήνες», δήλωσε ο Williams. «Αυτός ο ρόλος αντανακλά αυτή την κατάσταση και μας επιτρέπει να σκεφτούμε για το creativity από μια ευρύτερη προοπτική σχετικά με το πώς ο κόσμος αλληλοεπιδρά με τα brands σήμερα», συμπλήρωσε.
Ο Williams, που έρχεται στην εταιρεία μετά από σχεδόν μία δεκαετία ως global chief experience officer στην R/GA, θα δώσει τον τόνο της global creative στρατηγικής του TBWA, δουλεύοντας στενά με τους chief creative officers όλων των agencies του group. Επίσης θα ηγείται του “global creative core” της TBWA, μία ομάδα από τους κορυφαίους creative του group και θα εργάζεται στενά επάνω σε new business και μαζί με κορυφαίους παγκόσμιους πελάτες που συμπεριλαμβάνουν τις εταιρείες Adidas, Apple, McDonald’s, Nissan και PepsiCo.
«Η βιομηχανία, η δουλειά και οι πελάτες μας εξελίσσονταν μέσα στα τελευταία χρόνια, αλλά ακόμα περισσότερο μέσα στους τελευταίους 12 με 18 μήνες», δήλωσε ο Williams. «Αυτός ο ρόλος αντανακλά αυτή την κατάσταση και μας επιτρέπει να σκεφτούμε για το creativity από μια ευρύτερη προοπτική σχετικά με το πώς ο κόσμος αλληλοεπιδρά με τα brands σήμερα», συμπλήρωσε.