Uber: Παγκόσμιο τμήμα διαφημιστικών πωλήσεων

Η Uber εγκαινιάζει ένα νέο παγκόσμιο τμήμα διαφημιστικών
πωλήσεων, με στόχο να τη μετατρέψει σε επιχείρηση με τζίρο 1
δισεκατομμυρίου δολαρίων έως το 2024. Με το επιχείρημα ότι
προσεγγίζει τους 122 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε
όλο τον κόσμο, η Uber θα προσφέρει διαφημιστικό χώρο τόσο στις
εφαρμογές ride-hailing και UberEats όσο και πάνω στα αυτοκίνητά
της, καθώς και διαφημιστικά email.
Η εταιρεία εφαρμόζει επίσης ένα πρόγραμμα ψηφιακών διαφημίσεων εντός οχήματων στο Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο, όπου θα υπάρχουν tablet προσαρτημένα στο πίσω μέρος των καθισμάτων αυτοκινήτου για να εμφανίζουν πληροφορίες ταξιδιού και διαφημίσεις και οι πελάτες θα έχουν «πλήρη έλεγχο» σε τυχόν διαφημίσεις με ήχους. Η διαφημιστική πλατφόρμα «τρέχει» σε δεκάδες χώρες, με περαιτέρω διεθνή επέκταση προγραμματισμένη για τον επόμενο χρόνο. Βασίζεται στην υπάρχουσα διαφημιστική πλατφόρμα της Uber, η οποία προσέφερε κυρίως εμφανίσεις στην εφαρμογή Uber Eats.
Ο πρώην διευθυντής Διαφήμισης της Amazon, Mark Grether, ο οποίος ηγείται του νέου τμήματος ως γενικός διευθυντής διαφημίσεων της Uber, δήλωσε: «Μέσω του διαφημιστικού μας τμήματος, μπορούμε να βοηθήσουμε τα κορυφαία brands να αναπτύξουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, συνδέοντάς τους σε μια στιγμή που ο πελάτης είναι ιδιαίτερα προσεκτικός».
Η εταιρεία εφαρμόζει επίσης ένα πρόγραμμα ψηφιακών διαφημίσεων εντός οχήματων στο Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο, όπου θα υπάρχουν tablet προσαρτημένα στο πίσω μέρος των καθισμάτων αυτοκινήτου για να εμφανίζουν πληροφορίες ταξιδιού και διαφημίσεις και οι πελάτες θα έχουν «πλήρη έλεγχο» σε τυχόν διαφημίσεις με ήχους. Η διαφημιστική πλατφόρμα «τρέχει» σε δεκάδες χώρες, με περαιτέρω διεθνή επέκταση προγραμματισμένη για τον επόμενο χρόνο. Βασίζεται στην υπάρχουσα διαφημιστική πλατφόρμα της Uber, η οποία προσέφερε κυρίως εμφανίσεις στην εφαρμογή Uber Eats.
Ο πρώην διευθυντής Διαφήμισης της Amazon, Mark Grether, ο οποίος ηγείται του νέου τμήματος ως γενικός διευθυντής διαφημίσεων της Uber, δήλωσε: «Μέσω του διαφημιστικού μας τμήματος, μπορούμε να βοηθήσουμε τα κορυφαία brands να αναπτύξουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, συνδέοντάς τους σε μια στιγμή που ο πελάτης είναι ιδιαίτερα προσεκτικός».