To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Uber: Προς MediaCom τα media στη Βόρεια Αμερική

Uber: Προς MediaCom τα media στη Βόρεια Αμερική
Η MediaCom ετοιμάζεται να αναλάβει τον χειρισμό των media επιχειρήσεων της Uber στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με άτομα που παρακολουθούν την υπόθεση.

Μέχρι πρόσφατα, η υπηρεσία μετακινήσεων συνεργαζόταν με την Initiative του ομίλου Interpublic σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Βόρειας Αμερικής. Ωστόσο, εκπρόσωπος της εταιρείας media ανέφερε τον Οκτώβριο πως η Initiative δεν θα συμμετείχε στην αναθεώρηση της Uber. Τον ίδιο μήνα επίσης, η Uber βρισκόταν πολύ κοντά σε συμφωνία με την 72andSunny για την ανάθεση των παγκόσμιων δημιουργικών της επιχειρήσεων. Όσο για τη MediaCom, νωρίτερα μέσα στο 2017 κέρδισε τους λογαριασμούς των PSA Group, Richemont και Whole Foods.

Από την πλευρά της, η Uber συνεργάστηκε με την Fetch Media του δικτύου Dentsu-Aegis, την οποία κατήγγειλε για "λανθασμένη τιμολόγηση, fake online διαφημίσεις και app downloads που δεν είχαν καμία σχέση με εκείνη". Μετά από αυτή την εξέλιξη, η σχέση των δυο πλευρών τερματίστηκε.

Σημειώνεται πως η Uber Technologies Inc. ξόδεψε περί τα 72 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2016, σύμφωνα με την Kantar Media. 
TAGS: MediaCom, Uber