Uber: Στην OMD τα διεθνή της media

Η Uber προχώρησε στην πρόσληψη της OMD για τον χειρισμού του διεθνούς media λογαριασμού της, στον οποίο περιλαμβάνονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ρωσία και η Γαλλία, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.
Η Arena Media ήταν η εταιρεία που δούλευε προηγουμένως για τα media της taxi app στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από εδώ και στο εξής υπεύθυνη τίθεται η MG OMD. Επιπλέον, η OMD θα αναλάβει την ευθύνη για τις αγορές Ιταλίας, Νιγηρίας, Κένυας, Ουγκάντας, Τανζανίας, Γκάνας, Νότιας Αφρικής, Αιγύπτου, Πακιστάν, Σαουδικής Αραβίας, Πολωνίας και Ουκρανίας.
Η Uber φέρεται να ξόδεψε περί τα 300 εκατομμύρια δολάρια για media σκοπούς το 2015. Από δημιουργικής πλευράς, η Bartle Bogle Hegarty τέθηκε υπεύθυνη στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον περσινό Μάρτιο και στη συνέχεια λάνσαρε μια out-of-home καμπάνια, στην οποία παρουσίαζε τους λόγους χρησιμοποίησης της εφαρμογής από οδηγούς και πελάτες.
Σημειώνεται πως ο Chief executive Travis Kalanick παραιτήθηκε πρόσφατα από το group οικονομικής συμβουλευτικής του Donald Trump, έπειτα από την εξάπλωση της καμπάνιας #DeleteUber, που είχε σαν συνέπεια την ακύρωση λογαριασμών από 200.000 χρήστες της εφαρμογής.
Η Arena Media ήταν η εταιρεία που δούλευε προηγουμένως για τα media της taxi app στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από εδώ και στο εξής υπεύθυνη τίθεται η MG OMD. Επιπλέον, η OMD θα αναλάβει την ευθύνη για τις αγορές Ιταλίας, Νιγηρίας, Κένυας, Ουγκάντας, Τανζανίας, Γκάνας, Νότιας Αφρικής, Αιγύπτου, Πακιστάν, Σαουδικής Αραβίας, Πολωνίας και Ουκρανίας.
Η Uber φέρεται να ξόδεψε περί τα 300 εκατομμύρια δολάρια για media σκοπούς το 2015. Από δημιουργικής πλευράς, η Bartle Bogle Hegarty τέθηκε υπεύθυνη στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον περσινό Μάρτιο και στη συνέχεια λάνσαρε μια out-of-home καμπάνια, στην οποία παρουσίαζε τους λόγους χρησιμοποίησης της εφαρμογής από οδηγούς και πελάτες.
Σημειώνεται πως ο Chief executive Travis Kalanick παραιτήθηκε πρόσφατα από το group οικονομικής συμβουλευτικής του Donald Trump, έπειτα από την εξάπλωση της καμπάνιας #DeleteUber, που είχε σαν συνέπεια την ακύρωση λογαριασμών από 200.000 χρήστες της εφαρμογής.