Uber: Στην Omnicom ο διαφημιστικός λογαριασμός
Η Uber παραχώρησε το μεγαλύτερο μέρος του διαφημιστικού
λογαριασμού της στην Omnicom
Media Group, μετά από review
τεσσάρων μηνών, επιβεβαίωσε η
εταιρεία την Τρίτη 26/09. Η εταιρεία ξοδεύει περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια ετησίως σε media
και οι διαφημιστικές δαπάνες ανήλθαν συνολικά σε 1,7
δισεκατομμύρια
δολάρια πέρυσι,
σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση της εταιρείας.
Το εύρος εργασίας
της OMG περιλαμβάνει τη στρατηγική των media
και το planning and buying για τη
Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη
Μέση Ανατολή και τη Λατινική
Αμερική. Προηγουμένως, η επιχείρηση είχε αναθέσει στη MediaCom
της GroupM το 2020 πριν από τη
συγχώνευσή της με την Essence.
Εν μέρει, η Uber επέλεξε την OMG για την ικανότητά της να παρέχει «καλύτερες στην κατηγορία» υπηρεσίες σε όλες τις αγορές. Άλλοι παράγοντες για την ανάθεση λέγεται ότι περιλαμβάνουν την ανώτερη στρατηγική, την ικανότητα στα digital media, τις δυνατότητες μέτρησης και τις δεσμεύσεις για διαφάνεια και υπευθυνότητα. «Η Uber κινείται με γρήγορους ρυθμούς και μας εντυπωσίασαν η ταχύτητα και η ευελιξία της Omnicom Media Group, η οποία μαζί με την ποιότητα του ταλέντου, την τεχνολογία, τη στρατηγική σκέψη και τη δέσμευση να είναι ένας πραγματικός συνεργάτης της επιχείρησής μας, την ξεχώρισε», δήλωσε ο David Mogensen, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, της Uber. Για την OMG, η ανάθεση είναι η πιο πρόσφατη νίκη μετά τις Beiersdorf, Under Armour, Groupo Bimbo και HSBC.
Εν μέρει, η Uber επέλεξε την OMG για την ικανότητά της να παρέχει «καλύτερες στην κατηγορία» υπηρεσίες σε όλες τις αγορές. Άλλοι παράγοντες για την ανάθεση λέγεται ότι περιλαμβάνουν την ανώτερη στρατηγική, την ικανότητα στα digital media, τις δυνατότητες μέτρησης και τις δεσμεύσεις για διαφάνεια και υπευθυνότητα. «Η Uber κινείται με γρήγορους ρυθμούς και μας εντυπωσίασαν η ταχύτητα και η ευελιξία της Omnicom Media Group, η οποία μαζί με την ποιότητα του ταλέντου, την τεχνολογία, τη στρατηγική σκέψη και τη δέσμευση να είναι ένας πραγματικός συνεργάτης της επιχείρησής μας, την ξεχώρισε», δήλωσε ο David Mogensen, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, της Uber. Για την OMG, η ανάθεση είναι η πιο πρόσφατη νίκη μετά τις Beiersdorf, Under Armour, Groupo Bimbo και HSBC.