Uncommon: Ανοίγει γραφείο στη Νέα Υόρκη

Τρεις μήνες αφότου η Uncommon πούλησε το πλειοψηφικό μερίδιο
στη Havas, το agency του Nils Leonard ανοίγει νέο γραφείο στη Νέα
Υόρκη. Ο Sam Shepherd έρχεται στην ηγετική ομάδα της Uncommon
από τη Leo Burnett Chicago, όπου πέρασε τρία χρόνια ως EVP και παγκόσμιος εκτελεστικός δημιουργικός διευθυντής με πελάτες όπως η
Kellogg's και η Powerade.
Ο Shepherd, ο οποίος θα αναφέρεται στον Leonard, δήλωσε: «Η αληθινή δημιουργικότητα δεν είναι για τους ''αδύναμους''. Μετά τη γνωριμία με τον Nils, τη Natalie και τη Lucy, καταλαβαίνεις αμέσως γιατί μπόρεσαν να φτιάξουν το καλύτερο agency στον κόσμο - τους λείπει το γονίδιο του φόβου. Μοιραζόμαστε το ίδιο τολμηρό πνεύμα».
Ο Nils Leonard δήλωσε: «Ο Sam είναι σπάνιο ταλέντο. Δημιουργήσαμε την Uncommon για να απαντήσουμε στις πιο σημαντικές απαιτήσεις της εποχής μας και ο Sam είναι ο κατάλληλος ηγέτης για να αξιοποιήσει στο έπακρο αυτήν την απίστευτη ευκαιρία που έχουμε στις ΗΠΑ». Ο Shepherd έχει εργαστεί στο παρελθόν εκτός των ΗΠΑ στη Saatchi στη Μόσχα και στην Ogilvy στο Σάο Πάολο. Η Uncommon δημιουργήθηκε από τον Leonard με συνιδρυτές τις Lucy Jameson και Natalie Graeme το 2017 και έχει «πλησιάσει» την αγορά των ΗΠΑ τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο Shepherd, ο οποίος θα αναφέρεται στον Leonard, δήλωσε: «Η αληθινή δημιουργικότητα δεν είναι για τους ''αδύναμους''. Μετά τη γνωριμία με τον Nils, τη Natalie και τη Lucy, καταλαβαίνεις αμέσως γιατί μπόρεσαν να φτιάξουν το καλύτερο agency στον κόσμο - τους λείπει το γονίδιο του φόβου. Μοιραζόμαστε το ίδιο τολμηρό πνεύμα».
Ο Nils Leonard δήλωσε: «Ο Sam είναι σπάνιο ταλέντο. Δημιουργήσαμε την Uncommon για να απαντήσουμε στις πιο σημαντικές απαιτήσεις της εποχής μας και ο Sam είναι ο κατάλληλος ηγέτης για να αξιοποιήσει στο έπακρο αυτήν την απίστευτη ευκαιρία που έχουμε στις ΗΠΑ». Ο Shepherd έχει εργαστεί στο παρελθόν εκτός των ΗΠΑ στη Saatchi στη Μόσχα και στην Ogilvy στο Σάο Πάολο. Η Uncommon δημιουργήθηκε από τον Leonard με συνιδρυτές τις Lucy Jameson και Natalie Graeme το 2017 και έχει «πλησιάσει» την αγορά των ΗΠΑ τα τελευταία δύο χρόνια.