Uncommon: Η Lisa Smith πρώτη global CDO

Η Βρετανίδα ηγέτιδα στο design
αφήνει το ρόλο της ως executive
creative director στην JKR, όπου
ηγήθηκε της παγκόσμιας ανανέωσης της Burger King, και
συνεργάστηκε με πελάτες όπως
η Walmart, η Mozilla και η
Paramount, για να αναλάβει τον
νεοσύστατο ρόλο της global chief
design officer στην Uncommon.
Η Uncommon
αναφέρει ότι ο
διορισμός της
Smith «υπογραμμίζει τη
συνεχή δέσμευσή μας να
τοποθετούμε
το design στην
καρδιά των ιδεών που κεντρίζουν
την προσοχή και δημιουργούν
διαρκή πολιτιστική σημασία».
Η Smith θα εργαστεί σε όλα τα στούντιο της Uncommon στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και τη Στοκχόλμη, καθώς και σε διαφημιστικά, βιωματικά και σχεδιαστικά έργα. Η Uncommon είναι γνωστή για τις καμπάνιες για το Instagram, το The Ordinary και την British Airways. Το 2023 το agency ηγήθηκε της ανανέωσης της μάρκας FIFA για την EA Sports FC και μόλις την περασμένη εβδομάδα παρουσίασε ένα νέο παγκόσμιο brand για την JD Sports. «Η ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια παγκόσμια πρακτική στο design που εκτείνεται πολύ πέρα από την παραδοσιακή εργασία της ταυτότητας, είναι κάτι για το οποίο είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένη», ανέφερε η Smith.
Ο ιδρυτής της Uncommon, Nils Leonard, γνώρισε για πρώτη φορά τη Smith σε μια κριτική επιτροπή βραβείων και αμέσως εντυπωσιάστηκε από τη φιλοδοξία της για το τι θα μπορούσε να είναι και τι θα μπορούσε να κάνει το design. Τον προσέλκυσε η κοινή τους πεποίθηση ότι το design «δεν είναι μια μηχανική διαδικασία χωρίς συναισθήματα» για τη δημιουργία συστημάτων σχεδιασμού, ενώ πιστεύει ότι και οι δύο καθοδηγούνται από το ίδιο ένστικτο, το οποίο βλέπει να λείπει από τον κλάδο.
Η Smith θα εργαστεί σε όλα τα στούντιο της Uncommon στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και τη Στοκχόλμη, καθώς και σε διαφημιστικά, βιωματικά και σχεδιαστικά έργα. Η Uncommon είναι γνωστή για τις καμπάνιες για το Instagram, το The Ordinary και την British Airways. Το 2023 το agency ηγήθηκε της ανανέωσης της μάρκας FIFA για την EA Sports FC και μόλις την περασμένη εβδομάδα παρουσίασε ένα νέο παγκόσμιο brand για την JD Sports. «Η ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια παγκόσμια πρακτική στο design που εκτείνεται πολύ πέρα από την παραδοσιακή εργασία της ταυτότητας, είναι κάτι για το οποίο είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένη», ανέφερε η Smith.
Ο ιδρυτής της Uncommon, Nils Leonard, γνώρισε για πρώτη φορά τη Smith σε μια κριτική επιτροπή βραβείων και αμέσως εντυπωσιάστηκε από τη φιλοδοξία της για το τι θα μπορούσε να είναι και τι θα μπορούσε να κάνει το design. Τον προσέλκυσε η κοινή τους πεποίθηση ότι το design «δεν είναι μια μηχανική διαδικασία χωρίς συναισθήματα» για τη δημιουργία συστημάτων σχεδιασμού, ενώ πιστεύει ότι και οι δύο καθοδηγούνται από το ίδιο ένστικτο, το οποίο βλέπει να λείπει από τον κλάδο.