Under Armour: Στην OMD o λογαριασμός media διεθνώς

Η OMD κέρδισε τον παγκόσμιο λογαριασμό media planning & buying
της Under Armour για Αμερική και
EMEΑ. Ο λογαριασμός ανατέθηκε
μετά από spec διάρκείας πέντε μηνών που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο.
Η Publicis Media, η οποία είχε το
λογαριασμό, συμμετείχε επίσης στο
διαγωνισμό. Σύμφωνα με το RFP,
ο λογαριασμός
αγγίζει τα 110 εκατομμύρια δολάρια
σε επενδύσεις σε
media στις ΗΠΑ και τα 36 εκατομμύρια δολάρια στην περιφέρεια
EMEA, όπου οι βασικές αγορές
περιλαμβάνουν τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ο λογαριασμός αφορά τόσο το παραδοσιακό όσο και το digital media planning & buying. Ο λογαριασμός θα «τρέχει» από ομάδες με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Η Under Armour είναι η πιο πρόσφατη παγκόσμια νίκη για την OMD. Τον Δεκέμβριο, το agency απέκτησε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της L'Oréal αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και τον επίσης παγκόσμιο λογαριασμό media της Burberry. «Καθώς προσβλέπουμε να συνεχίσουμε να ανεβάζουμε την Under Armour σε νέα ύψη, είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την ομάδα της OMD. Το πάθος τους για την Under Armour, το ταλέντο και η προσέγγιση που σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε μαζί, θα συνεχίσουν να βοηθούν τη μάρκα να φτάσει σε άλλα επίπεδα», δήλωσε ο Dimitrija Georgiev, Senior Director, Brand and Acquisition Media της Under Armour
Ο λογαριασμός αφορά τόσο το παραδοσιακό όσο και το digital media planning & buying. Ο λογαριασμός θα «τρέχει» από ομάδες με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Η Under Armour είναι η πιο πρόσφατη παγκόσμια νίκη για την OMD. Τον Δεκέμβριο, το agency απέκτησε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της L'Oréal αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και τον επίσης παγκόσμιο λογαριασμό media της Burberry. «Καθώς προσβλέπουμε να συνεχίσουμε να ανεβάζουμε την Under Armour σε νέα ύψη, είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την ομάδα της OMD. Το πάθος τους για την Under Armour, το ταλέντο και η προσέγγιση που σκοπεύουμε να ακολουθήσουμε μαζί, θα συνεχίσουν να βοηθούν τη μάρκα να φτάσει σε άλλα επίπεδα», δήλωσε ο Dimitrija Georgiev, Senior Director, Brand and Acquisition Media της Under Armour