To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Αναθεωρεί την online προβολή της

Unilever: Αναθεωρεί την online προβολή της
Η Unilever ανακοίνωσε ότι θα προβάλλεται πλέον μόνο σε αξιόπιστες ιστοσελίδες που θα μοιράζονται τις αξίες της.

Η εταιρεία θα χτίσει ένα δίκτυο συνεργασιών στις οποίες θα κατευθύνει τη διαδικτυακή της διαφήμιση, ενώ υπογράμμισε ότι δεν πρόκειται να επενδύσει ξανά σε πλατφόρμες που προωθούν την οργή και το μίσος.

Μέχρι στιγμής η Unilever δεν έχει ανακοινώσει με ποιες ιστοσελίδες και πλατφόρμες θα συνεργαστεί για τη διαφημιστική της προβολή. Κατέστησε πάντως σαφές ότι θα εργαστεί μαζί τους, για να έχει μεγαλύτερο έλεγχο για τους αποδέκτες των διαφημίσεών της, διασφαλίζοντας ότι θα φτάνουν στους καταναλωτές και όχι στα bots. Επιπλέον, δεσμεύτηκε ότι δεν θα συνεργαστεί με πλατφόρμες ή περιβάλλοντα που δεν προστατεύουν τα παιδιά και δημιουργούν διχασμό στην κοινωνία.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στη δήλωσή της, «προτεραιότητά μας θα είναι να επενδύουμε μόνο σε υπεύθυνες πλατφόρμες που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία». Οι νέοι της συνεργάτες θα πρέπει επίσης να μην προβάλλουν παραπλανητικά διαφημιστικά μηνύματα, να διασφαλίζουν την ασφάλεια του brand και να παρέχουν αληθή στοιχεία που αφορούν τις μετρήσεις για την επισκεψιμότητα.
TAGS: Unilever