Unilever: Aπέκτησε το brand Dr. Squatch

Η Unilever αποκτά την ανδρική
μάρκα προσωπικής περιποίησης
Dr. Squatch από την εταιρεία
ιδιωτικών κεφαλαίων Summit
Partners. Οι οικονομικοί όροι της
συναλλαγής δεν αποκαλύφθηκαν
ακόμα. Η συμφωνία αποτελεί μέρος των προσπαθειών της πολυεθνικής να ευθυγραμμίσει το χαρτοφυλάκιό της με τομείς ταχείας
ανάπτυξης.
Η Unilever ταυτίστηκε με την «ενσωματωμένη κουλτούρα» της Dr. Squatch, η οποία έχει καθιερωθεί μέσω των social media συνεργασιών με influencers και διασημότητες όπως η Sydney Sweeney. Η εταιρεία αυξάνει τις δαπάνες της στα social media και τους influencers, για να προσεγγίσει διαφορετικές παγκόσμιες αγορές και ομάδες καταναλωτών. Η εξαγορά της Dr. Squatch οδηγεί επίσης την εταιρεία να επιστρέψει στις -απευθείας στον καταναλωτή (DTC)- εξαγορές, μια στρατηγική που δεν έχει πάντα αποδώσει καρπούς. Η Dr. Squatch έχει γίνει γνωστή για διαφημίσεις με σεξουαλικά υπονοούμενα. Μια viral καμπάνια που ξεκίνησε πέρυσι παρουσιάζει τη Sydney Sweeney ως «Τζίνι Αφρόλουτρου» να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των ανδρών (για φυσικά προϊόντα περιποίησης).
Σε μια δήλωση σχετικά με την εξαγορά, ο πρόεδρος της Προσωπικής Φροντίδας της Unilever, Fabian Garcia, έκανε λόγο για τις «έξυπνες στρατηγικές ψηφιακού engagement» της νεοσύστατης εταιρείας και για την επέκτασή της πέρα από την εγχώρια αγορά. «Βασιζόμενοι στην επιτυχία της στις ΗΠΑ, είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη μάρκα διεθνώς και συμπληρώνουμε το offering μας στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα της προσωπικής φροντίδας των ανδρών», δήλωσε ο Garcia.
Η Unilever έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν εξαγορές ως τρόπο εκσυγχρονισμού με ανάμεικτα αποτελέσματα. Το 2016, η εταιρεία αγόρασε την Dollar Shave Club, μια καινοτόμο εταιρεία στο ξύρισμα, για 1 δισ. δολάρια, ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που είχαν κάνει οι παραδοσιακές εταιρείες CPG στο μοντέλο DTC εκείνη την εποχή. Η Unilever πούλησε το πλειοψηφικό μερίδιο της μάρκας ξυραφιών το 2023 σε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια.
Η Unilever ταυτίστηκε με την «ενσωματωμένη κουλτούρα» της Dr. Squatch, η οποία έχει καθιερωθεί μέσω των social media συνεργασιών με influencers και διασημότητες όπως η Sydney Sweeney. Η εταιρεία αυξάνει τις δαπάνες της στα social media και τους influencers, για να προσεγγίσει διαφορετικές παγκόσμιες αγορές και ομάδες καταναλωτών. Η εξαγορά της Dr. Squatch οδηγεί επίσης την εταιρεία να επιστρέψει στις -απευθείας στον καταναλωτή (DTC)- εξαγορές, μια στρατηγική που δεν έχει πάντα αποδώσει καρπούς. Η Dr. Squatch έχει γίνει γνωστή για διαφημίσεις με σεξουαλικά υπονοούμενα. Μια viral καμπάνια που ξεκίνησε πέρυσι παρουσιάζει τη Sydney Sweeney ως «Τζίνι Αφρόλουτρου» να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των ανδρών (για φυσικά προϊόντα περιποίησης).
Σε μια δήλωση σχετικά με την εξαγορά, ο πρόεδρος της Προσωπικής Φροντίδας της Unilever, Fabian Garcia, έκανε λόγο για τις «έξυπνες στρατηγικές ψηφιακού engagement» της νεοσύστατης εταιρείας και για την επέκτασή της πέρα από την εγχώρια αγορά. «Βασιζόμενοι στην επιτυχία της στις ΗΠΑ, είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη μάρκα διεθνώς και συμπληρώνουμε το offering μας στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα της προσωπικής φροντίδας των ανδρών», δήλωσε ο Garcia.
Η Unilever έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν εξαγορές ως τρόπο εκσυγχρονισμού με ανάμεικτα αποτελέσματα. Το 2016, η εταιρεία αγόρασε την Dollar Shave Club, μια καινοτόμο εταιρεία στο ξύρισμα, για 1 δισ. δολάρια, ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που είχαν κάνει οι παραδοσιακές εταιρείες CPG στο μοντέλο DTC εκείνη την εποχή. Η Unilever πούλησε το πλειοψηφικό μερίδιο της μάρκας ξυραφιών το 2023 σε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια.