To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Οδηγός κατά των στερεοτύπων

Unilever: Οδηγός κατά των στερεοτύπων
Η Unilever εισήγαγε ένα νέο σύνολο κατευθυντήριων γραμμών, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με δημιουργούς, οι οποίες περιγράφουν πρακτικούς τρόπους για την εξάλειψη των στερεοτύπων από το branded περιεχόμενο των influencers.
Η εταιρεία δημοσίευσε έναν οδηγό για να βοηθήσει τους influencers να «σκέφτονται πιο συμπεριλιπτικά» σχετικά με το περιεχόμενο. Τα νέα δεδομένα από την εταιρεία έρευνας αγοράς Basis, σε συνδυασμό με τη Unilever, δείχνουν ότι το 93% των καταναλωτών της γενιάς Z παγκοσμίως βλέπουν στερεότυπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συγκεκριμένα, αναφέρουν ότι υπάρχουν στερεότυπα για τις γυναίκες (61%), στερεότυπα που σχετίζονται με την εικόνα του σώματος (57%), στερεότυπα για την κοινότητα LGBTQ+ (54%) και στερεότυπα που σχετίζονται με την εθνικότητα (52%). Περίπου τέσσερις στους δέκα έχουν αμφισβητήσει την εικόνα του σώματός τους, ενώ το 38% έχει αμφισβητήσει τι σημαίνει να είσαι μέλος της LGBTQ+ κοινότητας. Συνολικά, πάνω από το ήμισυ (57%) της γενιάς Zers αναφέρουν ότι αισθάνονται απογοητευμένοι με το θέμα των στερεοτύπων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
TAGS: Unilever