To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Oλοκληρώθηκε το media spec των 3,3 δισ.

Unilever: Oλοκληρώθηκε το media spec των 3,3 δισ.
Mε τo WPP Group να θριαμβεύει, ολοκληρώθηκε το ύψους 3,3 δισ. δολαρίων media spec της Unilever. H Mindshare διατήρησε το μεγαλύτερο κομμάτι του λογαριασμού media της Unilever στις 5 κορυφαίες της αγορές: Βόρεια Αμερική, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ινδονησία και Κίνα. Το pitch αποτέλεσε την πρώτη ανοιχτή διαδικασία αναθεώρησης που πραγματοποίησε η Unilever από το 2015 και μετά και ισχυροποίησε τους δεσμούς συνεργασίας της με τις Group M και Mindhshare του WPP Group, που πλέον έχει την ευθύνη για πάνω από 80% του παγκόσμιου λογαριασμού media του μεγαλύτερου διαφημιζόμενου διεθνώς.

Σημειώνεται πως και άλλοι διεθνείς όμιλοι απέκτησαν κάποια μικρότερα κομμάτια του λογαριασμού, στο πλαίσιο του spec. Η PHD της Omnicom ανέλαβε το λογαριασμό σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Καναδά, Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή και Τουρκία, που μέχρι πρότινος χειριζόταν η WPP. H Ηavas Media κέρδισε την αγορά της Γαλλίας, ενώ και η Initiative της IPG διατήρησε την ευθύνη για κάποιες αγορές που ήδη χειριζόταν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Publicis και η Dentsu συμμετείχαν, επίσης, στη διαδικασία, αλλά δεν ανέλαβαν κάποιο τμήμα του λογαριασμού, παρόλο που η Publicis τον Μάρτιο προτιμήθηκε για τον ύψους 30 εκατ. δολαρίων λογαριασμό retail advertising της Unilever στις ΗΠΑ.
TAGS: Unilever