To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Παγκόσμιο λανσάρισμα του εταιρικού της brand

Unilever: Παγκόσμιο λανσάρισμα του εταιρικού της brand

Η Unilever ετοιμάζεται να διαφημίσει για πρώτη φορά το εταιρικό της brand στην τηλεόραση, στο πλαίσιο της παγκόσμιας CSR καμπάνιας «Project Sunlight», η οποία έχει σαν στόχο να αυξήσει τη συνειδητοποίηση του κόσμου για την αειφορία, ενώ προβάλει και τις προοπτικές των νέων ανθρώπων.

Η τηλεοπτική διαφήμιση θα προβληθεί σε πέντε αγορές και θα επιχειρήσει να συμβάλει στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων και στην προώθηση της αξίας της υγιεινής. Καθεμία από τις αγορές στις οποίες θα προβληθεί η διαφήμιση (Ινδονησία, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο ανάμεσά τους) έχει προωθήσει κάποιο ζήτημα βιωσιμότητας που την αφορά και αυτό προβάλλεται μέσα από τη διαφήμιση και την εμπνευσμένη ομιλία ενός νεαρού ατόμου.

«Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή στην ιστορία της Unilever. Αναφερόμαστε στη δημόσια προβολή του brand της Unilever και σε όσα αυτό εκπροσωπεί. Θέλουμε να μεταφέρουμε σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές την έννοια της βιώσιμης διαβίωσης» τόνισε ο vice president brand building – foods and refreshments της Unilever UK, Jon Goldstone.

TAGS: Global News