To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Στη Mindshare το παγκόσμιο communications planning

Unilever: Στη Mindshare το παγκόσμιο communications planning
Η Unilever μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό communications planning στη Mindshare από την PHD χωρίς να προηγηθεί διαδικασία αναθεώρησης.

Ο κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων επιδίωκε να περιορίσει τις εταιρικές αμοιβές και τον αριθμό των εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόταν σε παγκόσμια κλίμακα. Ωστόσο, πηγές αναφέρουν πως η διοίκηση του ομίλου επιζητούσε καλύτερο συγχρονισμό του παγκόσμιου με το τοπικό media planning και η μετατόπιση του λογαριασμού δεν σχετιζόταν με τη μείωση κόστους.

Η PHD είχε κερδίσει το δικαίωμα χειρισμού του λογαριασμού communications planning από τη Mindshare το 2012 κι ενώ είχε προηγηθεί η σχετική διαγωνιστική διαδικασία. Η Mindshare χειρίζεται ήδη μεγάλο μέρος του media buying της Unilever παγκοσμίως. Επιπλέον, η PHD χειρίζεται επίσης μέρος του media buying σε κάποιες αγορές, όπως η Αυστραλία και μέρη της Ασίας, με την πρόσφατη αναθεώρηση να μην την επηρεάζει.

"Σε πλήρη ευθυγράμμιση με την ψηφιοποίηση και τον κατακερματισμό του σημερινού καταναλωτή και των media, εξελίσσουμε τις συνεργασίες μας με media agencies. Μέσω της συνεργασίας με τη Mindshare, επιδιώκουμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητά μας σε ένα ταχέα μεταβαλλόμενο media πεδίο" ανέφερε εκπρόσωπος της Unilever.