US Air Force: Συνεχίζει με την GSD&M

Η U.S. Air Force αποφάσισε να επεκτείνει τη σχέση της με την GSD&M έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναθεώρησης, που ξεκίνησε πριν από ένα περίπου χρόνο.
Η GSD&M, η οποία συνεργάζεται με την κρατική υπηρεσία των ΗΠΑ για 17 χρόνια, θα συνεχίσει να είναι υπεύθυνη για τη διαφήμιση και για special events, που θα ενισχύουν τις προσπάθειες επάνδρωσης. Το νέο συμβόλαιο ανάμεσα στις δυο πλευρές θα ολοκληρωθεί στις 30 Σεπτεμβρίου του 2027 και η αξία του εκτιμάται σε 741 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με όσα τόνισε ο CEO της διαφημιστικής, Duff Stewart, η εκπροσώπηση της Air Force "αποτελεί μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη για εμάς. Η συνεργασία μας έχει υπάρξει πολύ επιτυχημένη και τους έχει βοηθήσει να πετύχουν τους στόχους τους".
Αξίζει να σημειωθεί πως η GSD&M ανανέωσε για τελευταία φορά τον λογαριασμό το 2008 έπειτα από αναθεώρηση, από την οποία προέκυψε συμβόλαιο διάρκειας εννέα ετών, αξίας 350 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Stewart εξήγησε πως η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές και οι οικονομικοί της όροι εξελίχθηκαν σημαντικά από την περίοδο που η εταιρεία του ανέλαβε για πρώτη φορά τη διαχείριση του λογαριασμού, το 2000.
Η GSD&M, η οποία συνεργάζεται με την κρατική υπηρεσία των ΗΠΑ για 17 χρόνια, θα συνεχίσει να είναι υπεύθυνη για τη διαφήμιση και για special events, που θα ενισχύουν τις προσπάθειες επάνδρωσης. Το νέο συμβόλαιο ανάμεσα στις δυο πλευρές θα ολοκληρωθεί στις 30 Σεπτεμβρίου του 2027 και η αξία του εκτιμάται σε 741 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με όσα τόνισε ο CEO της διαφημιστικής, Duff Stewart, η εκπροσώπηση της Air Force "αποτελεί μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη για εμάς. Η συνεργασία μας έχει υπάρξει πολύ επιτυχημένη και τους έχει βοηθήσει να πετύχουν τους στόχους τους".
Αξίζει να σημειωθεί πως η GSD&M ανανέωσε για τελευταία φορά τον λογαριασμό το 2008 έπειτα από αναθεώρηση, από την οποία προέκυψε συμβόλαιο διάρκειας εννέα ετών, αξίας 350 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Stewart εξήγησε πως η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές και οι οικονομικοί της όροι εξελίχθηκαν σημαντικά από την περίοδο που η εταιρεία του ανέλαβε για πρώτη φορά τη διαχείριση του λογαριασμού, το 2000.