VaynerMedia: Νέος Global Head of Retail Media

Η VaynerMedia ανακοίνωσε την
επέκταση των δυνατοτήτων του
retail media μετά από ζήτηση
πελατών και συνεχόμενα χρόνια ανάπτυξης στον κλάδο. Ο
Mike Feldman εντάσσεται στην
εταιρεία ως ανώτερος αντιπρόεδρος, παγκόσμιος επικεφαλής
του retail media. Ο Mike έρχεται από την Dentsu, όπου ήταν
επικεφαλής του retail media και
του εμπορίου. Τo retail media
ήταν μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες δυνατότητες της
VaynerMedia τα τελευταία τρία
χρόνια, με τα media και τα έσοδα να αυξάνονται πάνω από
300% κατά τη διάρκεια
αυτής της περιόδου.
Το διευρυμένο offering αξιοποιεί την ολοκληρωμένη προσέγγιση της εταιρείας, με το δημιουργικό και τα media να συνεργάζονται απρόσκοπτα, επιτρέποντας στις καμπάνιες να κινούνται γρήγορα και να επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα.
«Τα brands συνεχίζουν να υποτιμούν τη σημασία της εξισορρόπησης της στρατηγικής του retail media με τις άλλες προσπάθειές τους μάρκετινγκ για να μπορέσουν να δημιουργήσουν ζήτηση», δήλωσε ο Gary Vaynerchuk, διευθύνων σύμβουλος της VaynerMedia.
O Mike θα επιβλέπει τις ομάδες που θα είναι υπεύθυνες για τη στρατηγική και την ενεργοποίηση των συνεργατών πελατών σε διάφορες κατηγορίες, όπως καταναλωτικά αγαθά, είδη ένδυσης, ηλεκτρονικά είδη και άλλα, για να καινοτομήσουν και να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση μάρκετινγκ τους.
Το διευρυμένο offering αξιοποιεί την ολοκληρωμένη προσέγγιση της εταιρείας, με το δημιουργικό και τα media να συνεργάζονται απρόσκοπτα, επιτρέποντας στις καμπάνιες να κινούνται γρήγορα και να επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα.
«Τα brands συνεχίζουν να υποτιμούν τη σημασία της εξισορρόπησης της στρατηγικής του retail media με τις άλλες προσπάθειές τους μάρκετινγκ για να μπορέσουν να δημιουργήσουν ζήτηση», δήλωσε ο Gary Vaynerchuk, διευθύνων σύμβουλος της VaynerMedia.
O Mike θα επιβλέπει τις ομάδες που θα είναι υπεύθυνες για τη στρατηγική και την ενεργοποίηση των συνεργατών πελατών σε διάφορες κατηγορίες, όπως καταναλωτικά αγαθά, είδη ένδυσης, ηλεκτρονικά είδη και άλλα, για να καινοτομήσουν και να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση μάρκετινγκ τους.