Virgin Voyages: Στη Hearts & Science τα media

Η Virgin Voyages αναθέτει τον παγκόσμιο λογαριασμό των media αξίας
65 εκατομμυρίων δολαρίων στη Hearts & Science, μετά από σχετική
αναθεώρηση. Η EssenceMediacom της GroupM κέρδισε το review, αλλά
σύμφωνα με το Adweek, «απρόβλεπτες επιχειρησιακές ανησυχίες» εμπόδισαν τη μετάβαση.
Στα τέλη Μαρτίου, η Virgin Voyages ολοκλήρωσε ένα σύντομο review και επέλεξε την EssenceMediacom της GroupM για τη διαχείριση του λογαριασμού, αλλά η εταιρεία επέλεξε να παραμείνει στην Omnicom. Τώρα, το multimedia agency του ομίλου, Hearts & Science αναλαμβάνει το λογαριασμό.
Η Hearts & Science διαχειριζόταν τα media του brand στη Βρετανία. Η Virgin Voyages συνεργάστηκε επίσης σε ορισμένες αγορές με το performance agency της OMG, Resolution Media. Ο πλέον ενοποιημένος παγκόσμιος λογαριασμός των media αξίζει 65 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence.
Η EssenceMediacom απέρριψε το αίτημα του Adweek να σχολιάσει. Η Hearts & Science θα διαχειρίζεται τη στρατηγική παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων, το planning and buying σε όλες τις αγορές, και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και την Αυστραλία. Το agency δημιούργησε ένα bespoke unit με το όνομα team Voyage, για να εξυπηρετεί το brand.
Στα τέλη Μαρτίου, η Virgin Voyages ολοκλήρωσε ένα σύντομο review και επέλεξε την EssenceMediacom της GroupM για τη διαχείριση του λογαριασμού, αλλά η εταιρεία επέλεξε να παραμείνει στην Omnicom. Τώρα, το multimedia agency του ομίλου, Hearts & Science αναλαμβάνει το λογαριασμό.
Η Hearts & Science διαχειριζόταν τα media του brand στη Βρετανία. Η Virgin Voyages συνεργάστηκε επίσης σε ορισμένες αγορές με το performance agency της OMG, Resolution Media. Ο πλέον ενοποιημένος παγκόσμιος λογαριασμός των media αξίζει 65 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του COMvergence.
Η EssenceMediacom απέρριψε το αίτημα του Adweek να σχολιάσει. Η Hearts & Science θα διαχειρίζεται τη στρατηγική παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων, το planning and buying σε όλες τις αγορές, και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και την Αυστραλία. Το agency δημιούργησε ένα bespoke unit με το όνομα team Voyage, για να εξυπηρετεί το brand.