Vivendi: Σκέψεις για μια «ανεξάρτητη» Havas

Η Vivendi εξετάζει το ενδεχόμενο
να διαχωρίσει διάφορα units, συμπεριλαμβανομένης της Havas.
Συγκεκριμένα, το εποπτικό συμβούλιο της Vivendi ενέκρινε ένα σχέδιο
για ξεχωριστή εισαγωγή στο χρηματιστήριο των εταιρειών Havas,
Canal+ Group και μιας επενδυτικής
εταιρείας.
Η απόφαση έρχεται καθώς κάθε επιχειρηματικό unit «βιώνει ισχυρή ανάπτυξη σε ένα διεθνές πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από πολλές επενδυτικές ευκαιρίες», σύμφωνα με αναφορά της Vivendi. Η Havas έχει 23.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 100 χώρες. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 4,5% λόγω της ανάπτυξης στη Λατινική Αμερική. Tα new business κατά τη διάρκεια της περιόδου περιλάμβαναν την αμφιλεγόμενη «νίκη» για τα media της Shell παγκοσμίως.
Στα τέλη Οκτωβρίου, η Havas ισχυρίστηκε ότι ήταν η «καλύτερη στην κατηγορία» μεταξύ των πολυεθνικών ομίλων επικοινωνίας και marketing, αφού τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 4,5% το τρίτο τρίμηνο.
Η περιοχή της Ευρώπης γνώρισε άνοδο κατά 1,5%, η Βόρεια Αμερική 3,0% και η Ασία-Ειρηνικός 2,0% την ίδια περίοδο. Η LATAM σημείωσε άνοδο 51,1%, την οποία η Havas πιστώνει στην ισχυρή της θέση στην περιοχή. Η Canal+ έχει 25 εκατ. συνδρομητές σε σχεδόν 50 χώρες και «είναι σε καλή θέση για να αξιοποιήσει περαιτέρω ευκαιρίες ενοποίησης σε παγκόσμια κλίμακα». Έχει αποκτήσει επίσης μερίδιο στην υπηρεσία δορυφορικής τηλεόρασης της Νότιας Αφρικής Multichoice, στην υπηρεσία streaming Viu με έδρα το Χονγκ Κονγκ και στη σκανδιναβική πλατφόρμα streaming Viaplay. Η Vivendi θα ανεξαρτητοποιήσει επίσης μια επενδυτική εταιρεία με μερίδια στους τομείς του πολιτισμού, των media και της ψυχαγωγίας.
Η απόφαση έρχεται καθώς κάθε επιχειρηματικό unit «βιώνει ισχυρή ανάπτυξη σε ένα διεθνές πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από πολλές επενδυτικές ευκαιρίες», σύμφωνα με αναφορά της Vivendi. Η Havas έχει 23.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 100 χώρες. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 4,5% λόγω της ανάπτυξης στη Λατινική Αμερική. Tα new business κατά τη διάρκεια της περιόδου περιλάμβαναν την αμφιλεγόμενη «νίκη» για τα media της Shell παγκοσμίως.
Στα τέλη Οκτωβρίου, η Havas ισχυρίστηκε ότι ήταν η «καλύτερη στην κατηγορία» μεταξύ των πολυεθνικών ομίλων επικοινωνίας και marketing, αφού τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 4,5% το τρίτο τρίμηνο.
Η περιοχή της Ευρώπης γνώρισε άνοδο κατά 1,5%, η Βόρεια Αμερική 3,0% και η Ασία-Ειρηνικός 2,0% την ίδια περίοδο. Η LATAM σημείωσε άνοδο 51,1%, την οποία η Havas πιστώνει στην ισχυρή της θέση στην περιοχή. Η Canal+ έχει 25 εκατ. συνδρομητές σε σχεδόν 50 χώρες και «είναι σε καλή θέση για να αξιοποιήσει περαιτέρω ευκαιρίες ενοποίησης σε παγκόσμια κλίμακα». Έχει αποκτήσει επίσης μερίδιο στην υπηρεσία δορυφορικής τηλεόρασης της Νότιας Αφρικής Multichoice, στην υπηρεσία streaming Viu με έδρα το Χονγκ Κονγκ και στη σκανδιναβική πλατφόρμα streaming Viaplay. Η Vivendi θα ανεξαρτητοποιήσει επίσης μια επενδυτική εταιρεία με μερίδια στους τομείς του πολιτισμού, των media και της ψυχαγωγίας.