Volkswagen: Review για τα global media
Η Volkswagen προχωρά σε review
του -αξίας πολλών δισεκατομμυρίων- global media planning και
buying λογαριασμού, για τα brands
της, συμπεριλαμβανομένων των
VW, Audi, Skoda και Seat.Το λογαριασμό επί του παρόντος διαχειρίζεται η PHD.
Ο κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα τη Γερμανία δαπάνησε περίπου 1,5 δισ. ευρώ μόνο για τη ναυαρχίδα του brand, VW, το 2020. Το media review για το οποίο έγινε πρώτη φορά αναφορά στο γερμανικό HorizonT, αποτελεί μέρος μιας αναμενόμενης διαδικασίας, εφόσον το συμβόλαιο με την PHD της Omnicom λήγει στα τέλη του 2023. Το προηγούμενο review διήρκεσε ένα χρόνο.
Εκπρόσωπος της Volkswagen επιβεβαίωσε την είδηση και σε σχετική του δήλωση στο Campaign, όπου ανέφερε: «Το επόμενο έτος θα υπάρξει τακτικός διαγωνισμός για το media agency συμβόλαιο του Volkswagen Group, το οποίο είναι σε ισχύ από το 2016 και θα λήξει με το τέλος του 2023. Η PHD επιλέχθηκε το 2016 και ανέλαβε το λογαριασμό το 2017, εδραιώνοντας τις τότε εκτιμώμενες δραστηριότητες του ομίλου αξίας 3 δισ. δολαρίων (2,35 δισ. λίρες). Ήταν ξεκάθαρο τότε ότι η Volkswagen ήθελε μεγαλύτερη έμφαση στο digital και στο programmatic από το PHD». Πριν από την ανάθεση στην PHD, ο όμιλος Volkswagen είχε συνεργαστεί με τη MediaCom του WPP, από το 1998.
Ο κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα τη Γερμανία δαπάνησε περίπου 1,5 δισ. ευρώ μόνο για τη ναυαρχίδα του brand, VW, το 2020. Το media review για το οποίο έγινε πρώτη φορά αναφορά στο γερμανικό HorizonT, αποτελεί μέρος μιας αναμενόμενης διαδικασίας, εφόσον το συμβόλαιο με την PHD της Omnicom λήγει στα τέλη του 2023. Το προηγούμενο review διήρκεσε ένα χρόνο.
Εκπρόσωπος της Volkswagen επιβεβαίωσε την είδηση και σε σχετική του δήλωση στο Campaign, όπου ανέφερε: «Το επόμενο έτος θα υπάρξει τακτικός διαγωνισμός για το media agency συμβόλαιο του Volkswagen Group, το οποίο είναι σε ισχύ από το 2016 και θα λήξει με το τέλος του 2023. Η PHD επιλέχθηκε το 2016 και ανέλαβε το λογαριασμό το 2017, εδραιώνοντας τις τότε εκτιμώμενες δραστηριότητες του ομίλου αξίας 3 δισ. δολαρίων (2,35 δισ. λίρες). Ήταν ξεκάθαρο τότε ότι η Volkswagen ήθελε μεγαλύτερη έμφαση στο digital και στο programmatic από το PHD». Πριν από την ανάθεση στην PHD, ο όμιλος Volkswagen είχε συνεργαστεί με τη MediaCom του WPP, από το 1998.