To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

VoxComm: Τα agencies ζητούν καλύτερους όρους συνεργασίας & πληρωμών

VoxComm: Τα agencies ζητούν καλύτερους όρους συνεργασίας & πληρωμών

Mια νέα παγκόσμια συμμαχία agencies με τον τίτλο VoxComm έκανε την εμφάνιση της και απαιτεί καλύτερους όρους συνεργασίας με τους πελάτες.

Στην VoxComm συμμετέχουν θεσμικές ενώσεις του χώρου της επικοινωνίας από όλο τον κόσμο και βασικό στόχος της είναι να ενισχυθεί η αξία των agencies και να καταπολεμηθεί η κακή συμπεριφορά από μέρος των πελατών.

Συγκεκριμένα, η VoxComm κατηγορεί κάποιους πελάτες για υποκρισία: υποστηρίζει πώς την ίδια ώρα που και κάνουν λόγο για την έννοια του «σκοπού» (purpose) και μιλούν Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, συνεργάζονται με καταχρηστικούς όρους με τα agencies-προμηθευτές τους, με την κρίση της πανδημίας του covid-19 να καθιστά ακόμη χειρότερη την κατάσταση.

«Από τα μέλη μας σε όλο τον κόσμο μαθαίνουμε πως πολλές από αυτές τις «κοινωνικά υπεύθυνες» εταιρείες χρησιμοποιούν την κρίση του Covid-19 για να καθυστερήσουν να πληρώσουν τα agencies” αναφέρεται σε ανακοίνωση της VoxComm. «Οι καθυστερημένες πληρωμές αποτελούν καταστροφική συνήθεια που ακόμη και εταιρείες με ισχυρό cash-flow υιοθετούν προκειμένου να ενισχύσουν με εσφαλμένο τρόπο τα ταμειακά διαθέσιμα τους. Πρόκειται για πρακτική ευθέως αντίθετη σε σχέση με την στρατηγική CSR που διακηρύσσουν».

Σύμφωνα με την VoxComm από τα agencies ζητείται να λειτουργήσουν σαν τράπεζες για τους πελάτες τους, που αποτελούν μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

«Οι επιχειρήσεις αυτές ασκούν bullying στα agencies προκειμένου να αποδεχθούν όρους πληρωμής είτε χρονικά επιμηκυμένους είτε απροκάλυπτα περιφρονητικούς. Οι ακούσιες συνέπειες είναι πως τα agencies δυσκολεύονται να καλύψουν τα έξοδα μισθοδοσίας, που συνήθως αποτελούν το 75% των εξόδων τους. Καθυστερούν να καταβάλλουν αμοιβές σε freelancers και υπεργολάβους (που έχουν προσληφθεί για να εργαστούν απευθείας για τους συγκεκριμένους πελάτες και οι αμοιβές αυτές αποτελούν το βασικό εισόδημα τους)».

Η VoxComm καλεί τα μέλη της να «αναζητήσουν όσον αφορά τους όρους πληρωμής συμφωνίες που υποστηρίζουν μια θετική και αμοιβαία επωφελή σχέση. Μαζί μπορούμε να στηρίξουμε τον τομέα και όσους στηρίζονται στον κλάδο για να επιβιώσουν».

Μέλη της Voxcom είναι οι Alianza por el Valor Estratégico de las Marcas (Μεξικό), Association of Accredited Advertising Agencies of Hong Kong, Association of Accredited Advertising Agents (Μαλαισία), American Association of Advertising Agencies, Brazilian Association of Advertising Agencies, Commercial Communications Council (Νέα Ζηλανδία), The Communications Council (Αυστραλία), European Association of Communication Agencies; Institute of Communication Agencies (Καναδά), IPA (Μεγάλη Βρετανία) και Unión Columbiana de Empresas Publicitarias (Κολομβία).