Βρετανία: Stop σε διαφημίσεις των Hyundai και Toyota
                                    Η βρετανική υπηρεσία εποπτείας διαφημίσεων (ASA) απαγόρευσε τις καμπάνιες της Toyota
και της Hyundai για υπερβολή 
της ταχύτητας με την οποία 
μπορούν να φορτιστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για παραπλάνηση των καταναλωτών 
σχετικά με τη διαθεσιμότητα 
σημείων ταχείας φόρτισης σε 
ολόκληρη τη Βρετανία και την 
Ιρλανδία. 
Η Toyota λάνσαρε καμπάνια για το μοντέλο bZ4X με το κείμενο «κάνοντας τον ηλεκτρισμό εύκολο». Η καμπάνια ισχυρίζεται ότι το όχημα μπορούσε να φορτιστεί στο 80% σε περίπου 30 λεπτά χρησιμοποιώντας ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης 150 kW.
Η Toyota ανέφερε ότι οι οδηγοί μπορούσαν «εύκολα να βρουν σημεία ταχείας φόρτισης ειδικά σε περιοχές όπου «οι οδηγοί ήταν πιο πιθανό να τα χρειαστούν». Η Hyundai «έτρεξε» μια παρόμοια καμπάνια, προωθώντας το ηλεκτρικό της μοντέλο Ioniq 5, σύμφωνα με την οποία το όχημα μπορούσε να φορτιστεί από 10% έως 80% σε 18 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 350 kW. Η ASA έλαβε παράπονα που αμφισβητούσαν κατά πόσον οι χρόνοι φόρτισης -οι οποίοι και οι δύο εταιρείες παραδέχθηκαν ότι επιτεύχθηκαν σε τέλειες εργοστασιακές συνθήκες- ήταν επιτεύξιμοι στον πραγματικό κόσμο.
Αμφισβητήθηκαν επίσης οι ισχυρισμοί σχετικά με τη διαθεσιμότητα σημείων ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            Η Toyota λάνσαρε καμπάνια για το μοντέλο bZ4X με το κείμενο «κάνοντας τον ηλεκτρισμό εύκολο». Η καμπάνια ισχυρίζεται ότι το όχημα μπορούσε να φορτιστεί στο 80% σε περίπου 30 λεπτά χρησιμοποιώντας ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης 150 kW.
Η Toyota ανέφερε ότι οι οδηγοί μπορούσαν «εύκολα να βρουν σημεία ταχείας φόρτισης ειδικά σε περιοχές όπου «οι οδηγοί ήταν πιο πιθανό να τα χρειαστούν». Η Hyundai «έτρεξε» μια παρόμοια καμπάνια, προωθώντας το ηλεκτρικό της μοντέλο Ioniq 5, σύμφωνα με την οποία το όχημα μπορούσε να φορτιστεί από 10% έως 80% σε 18 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 350 kW. Η ASA έλαβε παράπονα που αμφισβητούσαν κατά πόσον οι χρόνοι φόρτισης -οι οποίοι και οι δύο εταιρείες παραδέχθηκαν ότι επιτεύχθηκαν σε τέλειες εργοστασιακές συνθήκες- ήταν επιτεύξιμοι στον πραγματικό κόσμο.
Αμφισβητήθηκαν επίσης οι ισχυρισμοί σχετικά με τη διαθεσιμότητα σημείων ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο.
