To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Βρετανία: Stop σε διαφημίσεις των Hyundai και Toyota

Βρετανία: Stop σε διαφημίσεις των Hyundai και Toyota
Η βρετανική υπηρεσία εποπτείας διαφημίσεων (ASA) απαγόρευσε τις καμπάνιες της Toyota και της Hyundai για υπερβολή της ταχύτητας με την οποία μπορούν να φορτιστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα σημείων ταχείας φόρτισης σε ολόκληρη τη Βρετανία και την Ιρλανδία.

Η Toyota λάνσαρε καμπάνια για το μοντέλο bZ4X με το κείμενο «κάνοντας τον ηλεκτρισμό εύκολο». Η καμπάνια ισχυρίζεται ότι το όχημα μπορούσε να φορτιστεί στο 80% σε περίπου 30 λεπτά χρησιμοποιώντας ένα σύστημα γρήγορης φόρτισης 150 kW.

Η Toyota ανέφερε ότι οι οδηγοί μπορούσαν «εύκολα να βρουν σημεία ταχείας φόρτισης ειδικά σε περιοχές όπου «οι οδηγοί ήταν πιο πιθανό να τα χρειαστούν». Η Hyundai «έτρεξε» μια παρόμοια καμπάνια, προωθώντας το ηλεκτρικό της μοντέλο Ioniq 5, σύμφωνα με την οποία το όχημα μπορούσε να φορτιστεί από 10% έως 80% σε 18 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 350 kW. Η ASA έλαβε παράπονα που αμφισβητούσαν κατά πόσον οι χρόνοι φόρτισης -οι οποίοι και οι δύο εταιρείες παραδέχθηκαν ότι επιτεύχθηκαν σε τέλειες εργοστασιακές συνθήκες- ήταν επιτεύξιμοι στον πραγματικό κόσμο.

Αμφισβητήθηκαν επίσης οι ισχυρισμοί σχετικά με τη διαθεσιμότητα σημείων ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο.
TAGS: Toyota, Hyundai, ASA