VW Group: Στην Omnicom τα media παγκοσμίως

Η PHD της Omnicom διατήρησε με
επιτυχία τον παγκόσμιο multimedia
λογαριασμό του Ομίλου
Volkswagen, αξίας 2 δισεκατομμυρίων λιρών, μετά από διεξοδική
διαδικασία αναθεώρησης. O λογαριασμός περιλαμβάνει πολλές
μάρκες, συμπεριλαμβανομένων
των VW, Audi,
Škoda, Porsche,
Bentley, επαγγελματικά οχήματα και την επιχείρηση φορτηγών
MAN.
Η PHD εξυπηρετεί το λογαριασμό από τότε που τον κέρδισε από τη Mediacom του ομίλου επικοινωνίας WPP, το 2016, και περιλαμβάνει περισσότερες από 30 αγορές. Η αναθεώρηση, η οποία ξεκίνησε αρχικά το 2021, συνεχίστηκε ξανά πέρυσι μετά από μεγάλη καθυστέρηση. Σε ένα εσωτερικό σημείωμα, η Omnicom Media Group απέδωσε τη «νίκη» στην «Agencyas-a-Platform» προσέγγισή της, που συνδυάζει την ευελιξία, την ενοποίηση και το ταλέντο για να παραμείνει μπροστά στον κλάδο.
Η σύμβαση δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Ομίλου Volkswagen. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος Volkswagen κατατάσσεται ως ο 17ος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, με εκτιμώμενες παγκόσμιες media δαπάνες ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Ο Omnicom Media Group αναμένεται να δημιουργήσει ένα νέο λειτουργικό μοντέλο για τον πελάτη.
Η PHD εξυπηρετεί το λογαριασμό από τότε που τον κέρδισε από τη Mediacom του ομίλου επικοινωνίας WPP, το 2016, και περιλαμβάνει περισσότερες από 30 αγορές. Η αναθεώρηση, η οποία ξεκίνησε αρχικά το 2021, συνεχίστηκε ξανά πέρυσι μετά από μεγάλη καθυστέρηση. Σε ένα εσωτερικό σημείωμα, η Omnicom Media Group απέδωσε τη «νίκη» στην «Agencyas-a-Platform» προσέγγισή της, που συνδυάζει την ευελιξία, την ενοποίηση και το ταλέντο για να παραμείνει μπροστά στον κλάδο.
Η σύμβαση δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Ομίλου Volkswagen. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος Volkswagen κατατάσσεται ως ο 17ος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, με εκτιμώμενες παγκόσμιες media δαπάνες ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Ο Omnicom Media Group αναμένεται να δημιουργήσει ένα νέο λειτουργικό μοντέλο για τον πελάτη.